PoP

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Snällt av Mods (moderatorer) och spelare att använda uttryck som man inte vid en sökning hittar en förklaring till.

(Det sökord som du angav (pop) är kortare än den minsta ordlängden (4 tecken) och kan därför inte hittas. Prova med ett längre ord.)
 

DeletedUser

Guest
detta borde inte komma från en spammare men, det är inte en fråga...
 

DeletedUser

Guest
Jag ber hemskt mycket om ursäkt för att jag inte uttryckte mig i mitt föregående inlägg, som är en indirekt frågeställning, om man kan svenska, med att avsluta med en direkt fråga för att lättare kunna tolka mitt inlägg - i detta fallet kan det inte tänkas vara en fråga om vad PoP som används som uttryck/förkortning kan tänkas stå för..

För att ta det på lite mer enkel svenska och mindre utläggande

"Betyder PoP = Paj Ost Paraply?"

(så har jag uttryckt mig så att kanske du som inte så välutbildad läsare och skribent förstår vad som avses och efterfrågas)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tackar för svaret, skulle du kunna vara vänlig och lägga till den i FAQ-delen för forumet för att underlätta för alla användare?
 

DeletedUser

Guest
Jag ber hemskt mycket om ursäkt för att jag inte uttryckte mig i mitt föregående inlägg, som är en indirekt frågeställning, om man kan svenska, med att avsluta med en direkt fråga för att lättare kunna tolka mitt inlägg - i detta fallet kan det inte tänkas vara en fråga om vad PoP som används som uttryck/förkortning kan tänkas stå för..

För att ta det på lite mer enkel svenska och mindre utläggande

"Betyder PoP = Paj Ost Paraply?"

(så har jag uttryckt mig så att kanske du som inte så välutbildad läsare och skribent förstår vad som avses och efterfrågas)

WTF angwidd, varför redigerade du???
jag bryr mig inte om hur du frågar, frågar man så ska det finnas ett frågetecken.
 

DeletedUser

Guest
Jag har förstått att en rak, direkt fråga följd av ett frågetecken underlättar nu för de som är mindre bevandrade i det svenska språket samt hur det är uppbyggt - jag trodde inte att fallet skulle vara så utan att de svenska läsare och skribenter som håller till på dessa fora skulle ha en något sånär genomgången utbildning i grundskolesvenska i bagaget.

Jag undrar dock vad om kan ha ansetts som dåligt ordval i mitt andra inlägg i den här tråden på det här forumet, postat 2007-09-04, 21:50.
Vilket ord var det dåliga ordvalet?
Var det ett ord som småbarn lär sig och som ingen, rimligtvis med lite eftertanke och genomläsande av hela inlägget, torde ha minsta chans att ta anstött av?
Men självklart följer jag moderatorers uppmaningar och ska härmed inte använda det ordet mer, som var, för att korrekt citera mig själv från det ovan nämnda inlägget:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag har förstått att en rak, direkt fråga följd av ett frågetecken underlättar nu för de som är mindre bevandrade i det svenska språket samt hur det är uppbyggt - jag trodde inte att fallet skulle vara så utan att de svenska läsare och skribenter som håller till på dessa fora skulle ha en något sånär genomgången utbildning i grundskolesvenska i bagaget.

Jag undrar dock vad om kan ha ansetts som dåligt ordval i mitt andra inlägg i den här tråden på det här forumet, postat 2007-09-04, 21:50.
Vilket ord var det dåliga ordvalet?
Var det ett ord som småbarn lär sig och som ingen, rimligtvis med lite eftertanke och genomläsande av hela inlägget, torde ha minsta chans att ta anstött av?
Men självklart följer jag moderatorers uppmaningar och ska härmed inte använda det ordet mer, som var, för att korrekt citera mig själv från det ovan nämnda inlägget:

FÖRVIRAD!!!!!
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Frågan är besvarad i post 4 och då det kommer en massa spam efter det så låser jag.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp