Pirate och TTT

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Bara jag som missat det eller är det kanske inte sagt..

Vad är det för anledning till de bannar som har lagts på berörda medlemmar i de stammarna ?
 

DeletedUser

Guest
Om jag får gissa så gissar jag på dubbel konto på TTT spelarna men vet inte om Pirate
 

DeletedUser

Guest
Dom/vi/de som är bannade vill nog inte att ni hänger ut de på detta sätt och då mudnor innan sagt att vi inte skall prata om de som är bannade tycker jag tråden ska låsas och straff poäng borde delas ut :)
 

DeletedUser

Guest
helt fel tråd!

banningar skall INTE diskuteras på forumet. hoppas straffpoäng utdelas! ;)
 

DeletedUser

Guest
Finns ju ingen regel som säger att man inte får diskutera bannade spelare?
 

DeletedUser

Guest
Okej ja du kan gärna bevisa motsatsen :) För min fakta bevisar motsatsen

jaha då undrar jag vad du har för fakta egentligen... Skriv gärna ett PM till här så kan vi prata om det där....

För vitt som jag vet så har du bara fakta som inte stämmer...

Många av oss hoppade in som co spelare och vi växlade konton och dom kontona som det inte fanns en ägare på togs bort...
Det ser inte jag som pushing eller multi accounts...
 

DeletedUser

Guest
som sagt detta hör inte hemma på forumet hoppas det händer något snart :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Handlar inte om att hänga ut enskilda spelare, utan en öppen fråga och om de som nu är berörda vill svara på varför de blivit bannade och vad anklagelserna är så är det upp till dom. Sen om det är skyldiga eller inte tänker ja inte bry mig om, ren nyfikenhet om vad anledningen är bara..

Inte en tråd där de ska diskuteras OM det har blivit bannade för att de fuskade eller inte, tänker inte dömma någon utan det finns det "diktatorer" (moderatorer) som försöker göra ändå.

Men om det är som tidigare talare har sagt att det var för att dom misstänktes för dubbelkonto så har ja fått svar på min fråga.
 

DeletedUser

Guest
Handlar inte om att hänga ut enskilda spelare, utan en öppen fråga och om de som nu är berörda vill svara på varför de blivit bannade och vad anklagelserna är så är det upp till dom. Sen om det är skyldiga eller inte tänker ja inte bry mig om, ren nyfikenhet om vad anledningen är bara..

Inte en tråd där de ska diskuteras OM det har blivit bannade för att de fuskade eller inte, tänker inte dömma någon utan det finns det "diktatorer" (moderatorer) som försöker göra ändå.

Men om det är som tidigare talare har sagt att det var för att dom misstänktes för dubbelkonto så har ja fått svar på min fråga.

(admins) moderatorn är vår älskade mudnor och han skulle aldrig banna oss :awsm:
 

DeletedUser

Guest
På något sätt så ser inte admins skillnad på att skapa pushkonton och att starta nya konton i en premade-stam i letandet efter en bra utspridd stam.

*Suck...*
 

DeletedUser

Guest
På något sätt så ser inte admins skillnad på att skapa pushkonton och att starta nya konton i en premade-stam i letandet efter en bra utspridd stam.

*Suck...*

Säger det samma men nu ska jag vara tyst en stund så jag inte får mig bannad från forumet också :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
samma här. Hade ett konto som var satt på deletning samtidigt. pga det blev det banhammer
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
på något sätt så ser inte admins skillnad på att skapa pushkonton och att starta nya konton i en premade-stam i letandet efter en bra utspridd stam.

*suck...*

1.2.3 - Mobilt bredband :awsm:

2X 06 10 XXX 79.102.65.68
2X 06 10 XXX 79.102.44.94
2X 06 10 XXX 79.102.72.190


Senaste inloggningarna by me ;)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Är inte här för att svara på om varför någon blivit bannad men säger som Mudnor, vår älskade moderator;

Banns talas inte om i forumet. ALLS!
Ni får helt enkelt skriva till oss i TTT och Pirate om ni vill veta något.
Vi kommer säkerligen inte svara er.

Puss!
 

DeletedUser

Guest
Mig får ni gärna snacka med. Jag tycker det är lika bra att det finns en tråd för detta så att de andra trådarna kan vara on topic och slipper spammas ner av ban-snacket.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Finns ju ingen regel som säger att man inte får diskutera bannade spelare?

Forumsreglerna kan du ta och läsa igen tycker jag, dessutom har Mudnor (vår moderator) bett oss inte diskutera detta, samma sak gäller ALLA världar - detta har tagits upp många gånger och hädanefter kommer det leda till bann alt. straffpoäng för de som fortsätter denna typ av diskussion om vi ska tro mudnors ord!

Okej. Då testar vi igen, eftersom de två förra inläggen inte dög.

Diskussioner, rykten, inlägg, w/e angående bannade spelare etc hör inte hemma på forumet. Så enkelt är det. Det belönas från och med nu med straffpoäng.
Om det ska vara så, så kan jag dra ett citat ur reglerna, ifall det hjälper?



Man kan tycka vad man vill om forumsreglerna, dock så står det uttryckligen att alla typer av klagomål ska skickas till supporten..

Klagomål på andra spelare, Spelledning & Reglerna
För att rapportera regelbrott så använd supportsystemet, posta inte det på forumet. Klagomål/diskussion som riktar sig mot spelledningen eller de regler som vi har på forum och spel, skall skickas till supportsystemet så som det är tänkt. Vi vill inte ha diskussioner om saker som kan sänka stämningen för våra forumbesökare. (Klagomål även kan skickas via e-mail direkt till Gaffel.)

//TheGodOfWar
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp