Phobie

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Tjenare svenska vänner, bra server, kul action, roligt att spela här.
Här är det första offret, Tyskfighting!

Försvarare: kalle14
Destination: TheKing? (xxx|xxx) K55

Kvantitet: 105 52 899 36 286 0 20 0 1 0
Förluster: 105 52 899 36 286 0 20 0 1 0

fast du dog ju alla dina trupper för att kuna rensa hälften av hans trupper xD
 

DeletedUser

Guest
Boefst ^ ^

Jag skulle inte skrika så högt runt ...

Jag tror att du "har förlorat mycket i vår motattack
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Boefst ^ ^

Jag skulle inte skrika så högt runt ...

Jag tror att du "har förlorat mycket i vår motattack

Försvarare: Plonskanje
Destination: Plons [001] (XXX|XXX) KXX

Kvantitet: 5 0 254 11 90 0 4 0 1 0
Förluster: 5 0 254 11 90 0 4 0 1 0


Byte: XXXXXXXXXXXXX XXXX/XXXX
Skada gjorda av Murbräckan: Muren har blivit skadad och nedgraderad från nivå 10 till nivå 7
Skada gjord av katapulter: Byggnaden Farm har blivit skadad och nedgraderad från nivå13 till nivå10
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Skada gjord av katapulter: Byggnaden Farm har blivit skadad och nedgraderad från nivå13 till nivå10

Här satsar vi inte på trupper iallafall.......
 

DeletedUser

Guest
omfg kom precis in, vad håller ni på med? alla 3.

därför man gilla v11 forumet, ingen kasta skit på någon och höll på moral i forumet, kan vi inte försöka ha det så här med?!

tänk, blev inte "kompis" men skapa iaf fred med min största fiende igår på Hp,Kung Carl XVI Gustaf. :p

snälla lite bättre moral och jag fattar inte twteamet!? jag öppnade en tråd om att vi var 3 på boefst kontot och den låstes efter 1h för det inte var viktigt, och så kan ni låta sånt här jävla 12åringbråk pågå hur länge som hällst?!

skärpning både av spelare/teamet tack. <3
 

DeletedUser

Guest
omfg kom precis in, vad håller ni på med? alla 3.

därför man gilla v11 forumet, ingen kasta skit på någon och höll på moral i forumet, kan vi inte försöka ha det så här med?!

tänk, blev inte "kompis" men skapa iaf fred med min största fiende igår på Hp,Kung Carl XVI Gustaf. :p

snälla lite bättre moral och jag fattar inte twteamet!? jag öppnade en tråd om att vi var 3 på boefst kontot och den låstes efter 1h för det inte var viktigt, och så kan ni låta sånt här jävla 12åringbråk pågå hur länge som hällst?!

skärpning både av spelare/teamet tack. <3

Jag ber om ursäkt för detta, men faktum är att jag valde det fina vädret så var på ett bad i 3 timmar, annars hade jag tagit hand om detta mycket tidigare.

Jag ska nu ge ett varningens finger till alla de som fortfarande kan skriva efter denna mätning, fortsätter sånt här så går jag bortom straffpoäng och delar ut direkta bans, detta är verkligen inte tolererat av oss i teamet och det är tråkigt att se er hålla på så här. Vill ni ha en strid där ni ser vem som är bäst eller inte så ta den på världen, med trupper istället för att snacka strunt här, de enda som förlorar på det är ni.

Ut på världen och ha kul, ska låta denna vara låst ett tag tills känslorna svalnat.
Mvh, Twilight
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp