patrik11 - Segrare utav HP5

DeletedUser

Guest
Nu är världen inom en kort stund stängd tillslut, detta är en värld som från start till mål har dominerats av ett konto, det där kontot med ett sånt där fint svärd på profilen.. ;)

Vi startade på HP, vi tre med ett fint fejknick, patrik11. Tanken var att det kunde vara skoj att ingen visste vilka som satt på kontot, och att bli hotad av alla dessa "übercoola proffsen" att starta om i starten. Sagt och gjort, vi hade dessutom turen att få några kaxiga "starta om-brev" , hur det gick sen när noobskyddet gick ut? Patrik11 fick lite högre oba, fienderna fick tomt med trupper och dessutom sina byar nedkattade.

Sedan dess har vi på patrik mosat allt och alla i vår väg, har inte spelat roll om det har varit två, tre spelare, eller om det har varit flera stammar som har anfallit oss, det har inte spelat roll om våra fd stamkamrater har börjat anfalla oss mitt i natten, nej inget har kunnat stoppa oss och alla försök att slå ner oss har slutat med samma sak. :cool:

Nu idag så stängs åtminstone "High" Performance, och vi alla kommer få se ett resultat som jag tvivlar på att .se någonsin kommer få skåda igen. Säg när en rank1-spelare tidigare har varit mer än dubbelt så stor än rank2-spelaren vid stängningen av världen? Säg någon annan värld där enbart ETT konto styrt av människor har legat rank1 under hela världens livslängd? Lite skoj sedan att läsa när admins hade satt slutdatumet, när man jämför med när vi faktiskt lyckades stänga ner servern, "lite" snabbare skulle man kunna påstå att vi var, hahah.

Hursomhelst så hade vi roligt på vägen, vi tappade tempo lite i slutet då vi tappade lusten för spelet under den tiden och började slöa ingame. Jag personligen kommer att sluta efter den här världen och aldrig mer komma tillbaka. Mina kompanjoner ser ut att ta en time-out men kanske återvända.

Vi valde att kötta allt och alla, fegspelade inte ett skvatt utan mosade bara alla som gjorde motstånd, istället för att merga till vinst som alltför många andra har gjort så bröt vi en merg och gick mot en jobbigare, men roligare och mer köttrik vinst. Vi tackar härmed för oss och lycka till med att vinna en värld på det sättet vi vann denna ;). Tackar dessutom för de få personer som har gått att lita på under denna tid, ni i ~BT~, spelarna i Tg samt våra få men ack så värdefulla stamkamrater som höll sig kvar i O-G GC. Eloge till er.

Med Vänliga Hälsningar spelarna på patrik11
GranberG/ICA-Stig | probablymaybe/vätteröding | Sir Ludde/Sleepy Bulldog
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Ni är grymma spelare, och synd att du slutar du var skön lirare och schysst, .
 

DeletedUser

Guest
Jaha där var det slut då. Jag vill tacka Prob och GranberG för den här tiden det har varit riktigt kul. Vi sa innan världen att vi skulle vinna Classic och så blev det.

Jag gör samma sak som GranberG och tar och avslutar mitt TW spelande för den här gången. Det tar alldeles för mycket tid som man kan lägga på annat. Nu vågar jag inte säga att jag kommer vara borta för alltid för man vet aldrig vad som händer och sker.

Ha det bra så länge alla vänner och ovänner.

Mvh Sir Ludde/Sleepy Bulldog
 

DeletedUser

Guest
Även jag vill tacka för en kul match som vi framför allt spelade INGAME. Visst vi krossade motståndet, men hör och häpna, vi kllarade det utan att häckla 24/7 på extrna. Vi höll istället god ton och det vill jag även säga att vårt motstånd gjort. så tack till både lagkamrater och motspelare för en kul tid här.

mvh
vätterröding,
aka
mintcream
aka
probably maybe


(kärt barn har många namn)
 

DeletedUser

Guest
Säg när en rank1-spelare tidigare har varit mer än dubbelt så stor än rank2-spelaren vid stängningen av världen? Säg någon annan värld där enbart ETT konto styrt av människor har legat rank1 under hela världens livslängd?

Skillnad på en värld och HP, inte för att ta ner er insats på något sätt men att vinna en speed 5 server handlar till 99,9% om aktivitet och inte skills. Med den trupp speeden räcker det med att man är inaktiv 2 timmar en natt för att bli nollad i midgame.

Men bra nolifat! :)
 
Topp