paladin

DeletedUser

Guest
Är det någon som vet om det har kommit några vapen-uppgraderingar till paladinen eller om det är samma vapen som innan eller om vapen-specifikationerna har ändrats? :confused:
 

DeletedUser

Guest
oki. f*n va tråkigt vapnena tyckte jag ju var sk*t bra :mad:
 

DeletedUser

Guest
Paladinen med v1 och v5 settings har tagits upp många ggr, men jag tar upp informationen igen.

Vid skickande av support rör sig alla medföljande trupper i paladinens hastighet,

detta gäller inte om man attackerar och låter paladinen följa med
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker han gör stor skillnad, skickar du en fullskalig attack med BB och du skickar med "Nimrods Kompositbåge" så ökas den offensiva styrkan med 30% och det gör stor skillnad :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker han gör stor skillnad, skickar du en fullskalig attack med BB och du skickar med "Nimrods Kompositbåge" så ökas den offensiva styrkan med 30% och det gör stor skillnad :cool:

Och detta har för stunden inget att göra med v5´s paladin som inte kan ha vapen.

Utan här försöker vi informera/diskutera om paladinens syfte på v5, där vapnen inte finns som redan klargjorts i tråden.
 

DeletedUser

Guest
Så enda anledningen att paladinen finns med är för att man snabbt ska få ett litet försvar och för att man ska kunna skicka assistans snabbt så man hinner fram
 
Topp