Pajkastning och RESPEKT

DeletedUser

Guest
Kära vänner!

Stammen NWB mergade igår kväll med stammen suitup. Mergningen var för att vi lättare skall kunna föra arbetet och sammarbeta mot ett gemensamt mål.

Efter detta så såg X som var allierad till både NWB och suitup att dem nu har en chans och slå ut oss meddens vi fortfarande är lite "groggy" som emil sa. Och för det vill jag ta av mig hatten för er, bra drag där. Men vi har fortfarande lojala spelare som kommer slåss till slutet, och den kala balik som uppstog när ni gick i krig med oss är över, vår spelare är samlade som en och tänker slå till väldig snart. Vi tänker inte ge upp förens ni är totalt adlade.

Jag säger bara så här mycket, jag förväntade mig inget mer, antingen skulle det vara ni i X som förklarar krig eller så skulle det vara iNS. Och nu har ni i X skrivit på er dödsdom. Min fråga är vem ska era ägodelar gå till? hmmm... Dem ska till oss :)

Nä jag driver, jag respekterar er i X lika mycket som jag respekterar min egna medlemmar. Och därför vill jag uppmana alla som spelare för Defiance eller dens akademi, att ser jag någon pajkasta och snacka skit om X eller dra över gränsen, Ja då är det kick som gäller för den spelaren.

Jag tänker inte vara den som leder en stam fulla av i*ioter, vi är alla vuxna och ska respektera situationen, Ta det som en man håll huvudet kallt och låt dig själv inte brytas. Vi är bättre än crille011 som är den enda personen i det externa forumet och snackar skit om allihop vi ska inte vara han eller spelarna i X eller hatarna här på värld 14, PUNK SLUT.

Visa att ni är mogna och är bättre.

Nu ska jag presentera mig själv, jag heter Gowar aka Fashioncore jag kommer leda stammen Defiance och den akamdi tillsammans med en mycket erfaren och duktig spelare vid namn Nixtro. Jag har många års erfarenhet av spelet och vart ledare för många stammar. Jag kan min väg ut. Så ja det är jag... :)

Har inget mer att lägg till tyvärr...

I alla fall till dig poison, om du ser att någon från min stam pajkastar eller snackar skit om er ta då kontakt mig in-game.

Mvh
Fashioncore
 

full ankka

Member
Reaktionspoäng
0
Det är ska bli sjukt kul :D

Men det va ju lite tråkigt för min del att jag just idag skulle på fotbolls cup så kunde inte va med i början av kriget :(

Men nu är jag tbx och hämtar nya krafter och tillsammans med X ska vi besegra Defiance ^_^ Eller ja jag hoppas att det blir så iallfall :D

Pussar och kramar från Full Ankka <3

Kvaaaak
 

DeletedUser

Guest
Du, som inte har koll på någonting och vägrar att lyssna på andra på grund av att du alltid förblindas av din kärlek till dig själv trots att du förmodligen är den sämsta aktiva ledaren jag känner till, ska leda en stam ihop med en kille som nyligen uttryckt att han ska lägga ner v14? Låter som ett vinnande koncept måste jag säga. Trodde aldrig jag skulle finna en stam jag ogillar mer än [X] och så dyker du upp och lägger den i händerna på mig.

Surt där FC, surt! ;)
 

DeletedUser

Guest
Ska bli trevligt, ingen smutskastning från vår sida heller :) <3
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Vi är bättre än crille011 som är den enda personen i det externa forumet och snackar skit om allihop vi ska inte vara han eller spelarna i X eller hatarna här på värld 14, PUNK SLUT.

Jaha, det där kan man ju tolka som uthängning.. Men nu kräver jag en förklaring, för om du påstår att jag "snackar skit" om allihop så har du något fel på dig. Gå över mina inlägg igen innan du kritiserar mina åsikter gentemot er.

För det första ar jag ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG gett negativ kritik till WEED (bara ett exempel), men den stammen kanske inte ingår i ditt "allihop"?:thinking:

lite mer OnT: hejdå, ni åker ut.
 
Topp