-P- förklarar krig.

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
Vi i stammen -P- har så här långt in i världen levt ett ganska lugnt och harmoniskt liv här på V 12.
Men i takt med att man växer och tar plats så får andra stammar upp ögonen för en.

Det senaste är att stammen Yawn vill ta en titt på hur vi bygger våra byar och vilka sorters soldater vi har i dom.

Detta är själv klart inte acceptabelt, och vårat svar är detta:

Stammen -P- förklarar härmed stammen Yawn krig.

Ni må vara större och starkare men ni är långt ifrån bättre.

Lycka till på V 13 :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Lycka till -P-!

Undrar hur många stammar som gått emot Yawn nu..
 

studmuffin

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker det komiska i detta är helt underbart. Alla GNÄLLER verkligen hur irriterande/störande/dryg o sen allt annat som Danneboy är, ändå är det en stam som är mer ogillad än hans. Worlds first? :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det komiska i detta är helt underbart. Alla GNÄLLER verkligen hur irriterande/störande/dryg o sen allt annat som Danneboy är, ändå är det en stam som är mer ogillad än hans. Worlds first? :awsm:

DanneBoy är en spelare .. Inte en hel stam.
Bara för att folk ogillar en viss spelare så behöver man inte ogilla hela stammen :confused:

Vi är ju väldigt Söta :eek:

On Topic:

Lycka till igen o må bästa stammen vinna!
 

studmuffin

New Member
Reaktionspoäng
0
Med tanke på att jag spelat med danne både här på v12 ett tag El Maestro, och på v7 så vet jag exakt vad man får när man spelar med danne. O även om han bara är 1 spelare, så drar han väldigt lätt stammen in i sina intriger, men det är också det som gör att det är så intressant att spela med danne, man vet aldrig vad som händer. :) O därav, danne är TTT o TTT är danne, även om ni nu har gjort så att han inte är ledare i stammen längre efter eran dispyt igår :>

Men det ska bli väldigt skoj o kriga lite iaf.
 

DeletedUser

Guest
Lycka till -P- :)

ska bli ett nöje att följa detta

satsar mina slantar på er
 

DeletedUser

Guest
-P- hur kan ni ens komma ut med en krigsförklaring skäms ni inte, ännu en stam till räkningen gangbangunited ännu en gång tack ni e så j*vla tuffa
 

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
-P- hur kan ni ens komma ut med en krigsförklaring skäms ni inte, ännu en stam till räkningen gangbangunited ännu en gång tack ni e så j*vla tuffa

Oj en morgon pigg typ...

Vet inte vilka tidigare stammar du spelat i eller vilka världar. Men där jag kommer ifrån så är det inte okej att en stam anfaller och adlar en by av dina medlemmar.

Gangbangunited som du verkar veta väldigt mycket om tar vi ingen ställning till utan överlåter det till dig, att svälja med hull och håg.
 

Vurpalainen

Member
Reaktionspoäng
2
Precis som Jesper säger så har detta ingenting med Yawns andra krig att göra. De började gå mot våra byar och vi tröttnade. =)
 

DeletedUser

Guest
Om ni säger så, så e det väl så :)

Jag va bara full igår när jag skrev det :p
 
Topp