På begäran från jenny

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
saknade just denna inte visste jag att ni var så heta på gröten ;)
 

DeletedUser

Guest
Är det inte bra om denna tråd ligger kvar?
Kan ju vara intressant med statistik :)
 

DeletedUser

Guest
Har en känsla att fler stammar kommer att blanda sig i detta.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
trådskaparen ville ju ha bort den. Troligen eftersom llllll brukar vara diskreta i forumet och därmed inte kan argumentera för sig(?).

Gör en ny tråd ist. llllll vs Jenny.
 

DeletedUser

Guest
sätt fram emot detta länge äntligen får man möta lite folk som kan spela dock vet jag ju att vissa av er slutar när det blir för mkt inkommande ;)
 

grisaknoen

Member
Reaktionspoäng
0
My bad:(

Lycka till båda sidor, ska bli intressant att se om Jenny pallar trycket. Esperanta kommer kötta på:) Man undrar ju vad han byggt av sina farmade resurser om inte adlar för detta krig:thinking:


Borde bli en "pice of cake" till en början..Jenny har ju lagt lite krut på annat + då de bara bygger off..tror det blir ett duckningskrig från dem..mao långdraget.
Om nu Jenny är så bra som de tror..katighet brukar straffa sig later..O_O
 

wewill

New Member
Reaktionspoäng
0
Master väljer härmed att lägga sig i detta.

llll kommer inte behöva stå ensama och torka jenny-blod från sina yxor när nu master drar sina vapen vid llll's sida.


Detta är ett gyllene tillfälle för oss att krossa de fördommar som finns om vår stam och samtidigt gynna våra vänners väg mot segern.


/mjaao
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Master väljer härmed att lägga sig i detta.

llll kommer inte behöva stå ensama och torka jenny-blod från sina yxor när nu master drar sina vapen vid llll's sida.


Detta är ett gyllene tillfälle för oss att krossa de fördommar som finns om vår stam och samtidigt gynna våra vänners väg mot segern.


/mjaao

Ger er 1 vecka sen är ni back med ett antal byar

Edit-fel av mig, K menar jag
 

DeletedUser

Guest
Master väljer härmed att lägga sig i detta.

llll kommer inte behöva stå ensama och torka jenny-blod från sina yxor när nu master drar sina vapen vid llll's sida.


Detta är ett gyllene tillfälle för oss att krossa de fördommar som finns om vår stam och samtidigt gynna våra vänners väg mot segern.


/mjaao


haha ja detta förbättrar ju säker dom fördomar som finns om er ^^
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Master väljer härmed att lägga sig i detta.

llll kommer inte behöva stå ensama och torka jenny-blod från sina yxor när nu master drar sina vapen vid llll's sida.


Detta är ett gyllene tillfälle för oss att krossa de fördommar som finns om vår stam och samtidigt gynna våra vänners väg mot segern.


/mjaao

Jaha.. ni tar bort alla fördommar och hoppar in på sidan som redan har 134 byar mer än motståndarna? Nu blir jag besviken på llllll som tar emot hjälpen:/
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Jaha.. ni tar bort alla fördommar och hoppar in på sidan som redan har 134 byar mer än motståndarna? Nu blir jag besviken på llllll som tar emot hjälpen:/

llll kommer inte behöva stå ensama och torka jenny-blod från sina yxor när nu master drar sina vapen vid llll's sida.


Detta är ett gyllene tillfälle för oss att krossa de fördommar som finns om vår stam och samtidigt gynna våra vänners väg mot segern.

llll har inte valt att kämpa med dessa på sin sida, utan dom bara såg detta coh tänkte, ähh vi tar ut dom som e 10x mer mobiliserade än oss :eek:
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Förlåt för en trögtänkt hjärna men jag fattar inte^^

Syftar du på att Master hoppar inte med llllll utan att llllll godkänt det? Då är det ILLA.

EDIT: skicka ett PM med en förklaring är du snäll, så slipper TC få verk i fingrarna när han vaknar till;)
 

DeletedUser

Guest
Tycker att nivån på forum är xremt låg,det är väl därför jag inte gjort ngt annat än läst och skakat på huvudet den sista tiden...
Varför kan vi inte hålla en trevlig ton och respektera våra medspelare?
Ibland spelar vi i en stam med bara rank1 spelare,ibland gör vi så gott vi kan i andra stammar!
Eller föddes vi alla såsom fullärda superspelare?

Sinzerius,vad och hur spelar du på denna värld?Vi var vänner en gång,en värld och så är det väl för många av oss..
 

DeletedUser

Guest
Tycker att nivån på forum är xremt låg,det är väl därför jag inte gjort ngt annat än läst och skakat på huvudet den sista tiden...
Varför kan vi inte hålla en trevlig ton och respektera våra medspelare?
Ibland spelar vi i en stam med bara rank1 spelare,ibland gör vi så gott vi kan i andra stammar!
Eller föddes vi alla såsom fullärda superspelare?

Sinzerius,vad och hur spelar du på denna värld?Vi var vänner en gång,en värld och så är det väl för många av oss..

jodå jag spelar på denna värld dock under mitt originalnick.
bara mitt forums konto som inte är mitt original utan det vart skapad av admins när jag fick tillstånd att spela igen efter en lite semester mellan v7 å v10 typ
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp