OUTs spamfilter

DeletedUser

Guest
tyckte det var dags för en tråd här med så övriga världen kan följa med i vad som händer så drar upp en här nu när susa har genomfört sin första offensiv med.


Side 1:
Tribes: OUT
Side 2:
Tribes: SuSa

Timeframe: 16/07/2011 00:00:00till28/07/2011 20:53:55

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 46
Sida 2: 28
Skillnad: 18

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 381,870
Sida 2: 218,797
Skillnad: 163,073

chart
 

ej anaflabet

Member
Reaktionspoäng
0
Spamfiltret har börjat läcka må tro?

Side 1:

Krigstart!

Tribes: SuSa
Side 2:
Tribes: OUT

Timeframe: 16/07/2011 00:00:00till03/08/2011 22:25:05

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 33
Sida 2: 51
Skillnad: 18

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 265,106
Sida 2: 423,708
Skillnad: 158,602

chart


-------------

Side 1:
Tribes: SuSa
Side 2:
Tribes: OUT

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 15
Sida 2: 11
Skillnad: 4

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 138,146
Sida 2: 94,644
Skillnad: 43,502

chart
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Du vet hur det kan vara man måste uppdatera brandväggen med jämna mellanrum. sen håller den ett par månader
 

DeletedUser

Guest
18 byar är inte speciellt mycket...


..kanske inte.

men om ser till medlemsantal i SuSa (75) och OUT (15)
och det faktum att SuSa har mer än dubbelt så många byar att skicka både off/deff och adel från, så tycker iallafall jag att det är vi som leder kampen ännu :awsm:


...men i och med att ni fegar och adlar barbs i vår närhet, deffar upp dom till öronen och enbart bygger adel i dom kanske ni har en chans att vända statistiken till er fördel om ett tag. Fegspel är också tillåtet ;)


...åh ja just ja. å sen att ni kallar in hjälp från flera olika håll är också ett litet plus i kanten för er. Vi är ju så farliga, vi 15.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
..kanske inte.

men om ser till medlemsantal i SuSa (75) och OUT (15)
och det faktum att SuSa har mer än dubbelt så många byar att skicka både off/deff och adel från, så tycker iallafall jag att det är vi som leder kampen ännu :awsm:

Ni leder i antalet byar. Men tappar mer och mer mark i OBA. Ni köttar ingenting längre medans vi kan fortsätta hålla ångan uppe.

b5nn1d.png

30llc76.png

Kollar man på igår så ser det lika dåligt ut där.

...men i och med att ni fegar och adlar barbs i vår närhet, deffar upp dom till öronen och enbart bygger adel i dom kanske ni har en chans att vända statistiken till er fördel om ett tag. Fegspel är också tillåtet;)

Det var ändå ni som startade kriget med att adla barbs inom SuSas domäner. Men som sagt, det är ju okej med fegspel (och när båda sidorna använder sig av det blir det ju nästan fairplay), eller hur;)?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
75 mot 15 verkar antyda skillnad i kvalitet antar jag.... Som utomstående anar jag en vinnare i ett krig som förefaller ganska jämnt.... och det är en helt annan stam ;)
Kom överens istället så finns det en chans att en mäktig affärskedja kan bringas i konkurs med tiden...
 
Senast redigerad av en moderator:

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
Ni leder i antalet byar. Men tappar mer och mer mark i OBA. Ni köttar ingenting längre medans vi kan fortsätta hålla ångan uppe.

b5nn1d.png

30llc76.png

Kollar man på igår så ser det lika dåligt ut där.



Det var ändå ni som startade kriget med att adla barbs inom SuSas domäner. Men som sagt, det är ju okej med fegspel (och när båda sidorna använder sig av det blir det ju nästan fairplay), eller hur;)?

oba är ju meningslöst om det inte leder till nått. Er första våg mot mig gav mig 6 mille obd 1.2 mille oba för mig och 10 nya byar. det är rätt utnytjat off :p
 

DeletedUser

Guest
Där tycker vi olika.

OBA tyder på dödade trupper, ju fler trupper vi dödar av fienden... desto bättre.

Tids nog kommer byarna också skulle jag tro.
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
Där tycker vi olika.

OBA tyder på dödade trupper, ju fler trupper vi dödar av fienden... desto bättre.

Tids nog kommer byarna också skulle jag tro.

När din fiende får 3-4 ggr mer obd än du får oba så är det du som förlorar på de i slutändan.
 

DeletedUser

Guest
När din fiende får 3-4 ggr mer obd än du får oba så är det du som förlorar på de i slutändan.

Ang det så gjorde ni det väldigt bra. Extremt mycket off har gått åt till byar ni har adlat innanför våra kluster, byar som ni sedan tokdeffat. Såna byar måste bort, det är en självklarhet. Kosta vad det kosta vill.
 

DeletedUser

Guest
Döva öron hör inga goda råd och vinner inte heller några TW-världar....
Hälsar Dr Mabuse
 

DeletedUser

Guest
Det var ändå ni som startade kriget med att adla barbs inom SuSas domäner. Men som sagt, det är ju okej med fegspel (och när båda sidorna använder sig av det blir det ju nästan fairplay), eller hur;)?

det var inte alls därför detta krig bröt ut. det började för att vi plockade in VBD det vet ni alla om.
 

DeletedUser

Guest
det var inte alls därför detta krig bröt ut. det började för att vi plockade in VBD det vet ni alla om.

Ber om ursäkt för min lilla miss med det gramatiska.

Menade att ni inlede kriget med att adla barbarer inom våra kluster (det var första handlingarna i kriget, men inte själva anledningen till att kriget bröt ut). Kriget var alltså redan igång när dessa barbarer adlades av er.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: SuSa
Side 2:
Tribes: OUT

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 16
Skillnad: 4

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 105,937
Sida 2: 105,083
Skillnad: 854

chart

Får många pm om att vi borde lägga ner v14 då den enbart handlar om susa och ica men vill härmed bevisa att kvalité inte är så dumt ibland trots att många räknat ut oss
 

DeletedUser

Guest
Då kriget OUT-SuSa nu pågått nästan exakt 40 dagar kan det vara dax med lite uppdaterade stats.

På staplarna kan vi se att OUT har behållt sin lilla ledning i adlande av fiendebyar. Intressant också att titta på den totala tillväxten för båda stammarna - visst borde en stam som är dubbelt så stor kunna adla fler byar? Men... ahh just det - barbarerna börjar ju ta slut vid SuSa :rolleyes:

Side 1:
Tribes: SuSa
Side 2:
Tribes: OUT

Timeframe: 16/07/2011 22:00:10till25/08/2011 22:00:10

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 691
Sida 2: 537
Skillnad: 154

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 86
Sida 2: 126
Skillnad: 40

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 4,587,644
Sida 2: 4,322,260
Skillnad: 265,384

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 729,358
Sida 2: 1,003,989
Skillnad: 274,631

chart
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: SuSa
Side 2:
Tribes: OUT

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 15
Sida 2: 12
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 137,890
Sida 2: 86,185
Skillnad: 51,705

chart




Kommer SuSa tillbaka nu må tro? :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Anfallare: Susa
Ursprung: en av de bättre i susa

Kvantitet: 0 0 3171 0 156 2701 751 0 112 118 0 5
Förluster: 0 0 3171 0 156 2701 751 0 112 118 0 5

Susa fortsätter imponera med dessa super adlar.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

va konstig, de va inte ens hel off, + att de va med 5adel?. va konstig, offensiv. susa ökar så bra på OBA. mot OUT, men för onödan.
 
Topp