Outgoing

DeletedUser

Guest
Ni Jana Kan håller på att scripta ett, ha tålamod!
 

DeletedUser

Guest
Hade ett men glömde spara scripten innan jag la ner tw för ett tag
 

DeletedUser

Guest
Har du hittat ett? Om inte så kontakta Ni Jana Kan, han har scriptat färdigt nu! :)
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0

Ja du frågade efter ett outgoing script, jag skrev att det funnits ett fungerande sånt i mer än 1 månad, men för att vara lite snäll kan jag ju lägga ut det också:

javascript:var doc=(window.frames.length>0)?window.main.document:document;var eleSpans=doc.getElementsByTagName("span");for(var x=0;x<eleSpans.length;x++){if(eleSpans[x].id.match(/label/))table=doc.getElementById("commands_table");}function theInnerText(theNode){return typeof(theNode.innerText)=='undefined'?theNode.textContent:theNode.innerText;}function overView(){var eleTrs=table.rows;var headers=eleTrs[0].getElementsByTagName("th");function getHeader(ele){for(i=0;i<headers.length;i++){if(headers.innerHTML.match(ele,"i"))return i;}}for(x=1;x<eleTrs.length;x++){var inputs=eleTrs[x].getElementsByTagName("input");if(inputs[1].value.match(/Attack på/i)){var spear=eleTrs[x].cells[getHeader('spear')].innerHTML;var sword=eleTrs[x].cells[getHeader('sword')].innerHTML;var axe=eleTrs[x].cells[getHeader('axe')].innerHTML;var scout=eleTrs[x].cells[getHeader('spy')].innerHTML;var lc=eleTrs[x].cells[getHeader('light')].innerHTML;var hc=eleTrs[x].cells[getHeader('heavy')].innerHTML;var ram=eleTrs[x].cells[getHeader('ram')].innerHTML;var cat=eleTrs[x].cells[getHeader('catapult')].innerHTML;var noble=eleTrs[x].cells[getHeader('snob')].innerHTML;var coord=inputs[1].value.match(/(\d+\|\d+)\) (K\d+)/);if(scout>=1){inputs[1].value='Spej';}if(cat==1&&scout>=1){inputs[1].value='Fejk';}if(cat==1){inputs[1].value='Fejk';}if(cat>=50){inputs[1].value='Katta';}if(ram==1&&scout>=1){inputs[1].value='Fejk';}if(ram==1){inputs[1].value='Fejk';}if(axe>=500&&lc>=50){inputs[1].value='#####SKARP#####';}if(noble==1){inputs[1].value='***Adel***';}inputs[1].value=inputs[1].value+' '+"("+coord[1]+")"+' '+coord[2];inputs[2].click();}}}overView();


Puss <3
 
Topp