Organisation X vs Defi och ReDefi

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Nixtro

New Member
Reaktionspoäng
0
Det var ett herrans tjat om att ingen kan komma med riktiga stats, här är iaf. stats från själva "Stamkrig" vilket bör berätta exakt och inte ta med några barbarbyar eller något sådant. Detta är dock enbart mellan Defi och [x], alltså inte ReDefi inräknat då man måste kolla TWstats för att se flera stammar som ett lag. Men som sagt, här är statistik från kriget mellan Defi och [x]. Statistiken tar även med byar som erövrats från ens pelare som sedan lämnat stammen, vilket några klagade på att man inte kunde se på TWstats.

"Din stam" - Defi
"Motståndare" - [x]
Bilden är tagen den 10 februari 2011 kl. 08:30

namnlso.png


Och snälla, jag vill inte se pajkastning från någon av sidorna, varken från min egen stam eller från er i [x] då det enbart är meningslöst och respektlöst. Jag hoppas på ett fortsatt trevligt krig och jag önskar båda parterna lycka till :)
 

ej anaflabet

Member
Reaktionspoäng
0
Lite paj kast skall det vara, sånt hör till krig. Sedan undrar jag varför ni har börjat kicka spelare?:(
Lite ovärt att adla dem ist för defi eller redifi? Right?
Så rekrytera tillbaka dem är du vänlig :)
 

full ankka

Member
Reaktionspoäng
0
Och så alla vet så har Boefst också sakt åt oss att ta det lungt på externa :p men Vi i X har lite problem med att hålla oss här ifrån :* <3

Btw kriget lever enu och mycket kan hända :p
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
Nix, håller med dig totalt, Men du ser vad din Medhjälpare gör när du inte är här, Jo, Dampar loss, Get him some pills!:awsm:
 

Is@k

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vet inte var ni i X får era stats ifrån, men jag märker att
ni fortfarande är lite oslippna

Hlest seriöst du är hopplös, eller alla som skriver och snackar skit hela tiden är hopplösa och ni är personerna som blivit rensade av oss just nu.
och du zebrahatt om du har bollar stora nog skicka dina trupper på honom så kommer du fatta varför jag tog in han. A juste du har juuh inga, dina byar är rensade,
sorgligt Hmm...

Hur kommer det sig att du är stor i munnen, men ändå liten på slagfältet.


Ni är hopplösa, jag skulle verkligen uppskatta att man nån gång
kan ha ett fint extern forum där ingen pajkaster utan tar smällen
.

men ändå gör ni det. Så jävla moget!

Och va fan leker ni smarta för? Helt seriöst att ni går in med all er off mot våra byar är bara hopplöst
Och snälla, jag vill inte se pajkastning från någon av sidorna
Undra vem det är som pajkastar vem?
 

DeletedUser

Guest
Hur många ggr väggade ni?
Spelare Erövrade byar Förlorade byar Skillnad OBA OBF
iinsane 1 3 -2 1.522 77.196
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Just nu ser jag många offtopickommentarer här. Håll er till åsikter och statistik om kriget, i övrigt så avstår vi alla att skriva och följer tråden och kampen som goda åskådare, motspelare och medspelare.

Side 1:
Tribes: [x]
Side 2:
Tribes: Defi, ReDefi

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 30
Sida 2: 42
Skillnad: 12

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 23
Sida 2: 13
Skillnad: 10

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 123,978
Sida 2: 110,984
Skillnad: 12,994

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 100,008
Sida 2: 48,982
Skillnad: 51,026

chart
 

DeletedUser

Guest
Fashioncore det är långt ifrån över . kom ihåg att ni är 100pers fler än oss :)

Äre nt du som pajkastar nu? själva ledaren av defi :)?

Va spelar det för roll om dom är 100 st mer ni startade kriget och högde en ally i ryggen, så ni lär vart förbereda på det anars får ni skyle er själva,
 

DeletedUser

Guest
DaniBoy ni måste väla den rätta tiden, ni kan inte köra det från förra vecka självklart kommer den se ut så. Du måste se till att skriva in vilken dag det vart ni gick i krig med oss tills nu, då ser man hur många vi har adlat av varandra på så sätt räknar statisken inte in bb byar.

Utan bara räknar dem byar vi adlat av varandra och enligt den statistik jag inom stammen i "stamkrigs" delen så är det lika just nu... Och vi leder er några 100k i OBA.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: [x]
Side 2:
Tribes: Defi, ReDefi

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 8
Skillnad: 4

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 17,483
Sida 2: 24,599
Skillnad: 7,116

chart


Side 1:
Tribes: [x]
Side 2:
Tribes: Defi, ReDefi

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 4
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6,841
Sida 2: 13,034
Skillnad: 6,193

chart


Gör så att ni läger upp stats en gång om dagen på 24 timmar och en gång i veckan på hur det gick den veckan typ på söndagar,
Skule bli roligare att kolla in i tråden om det är mer uppstyrt,
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
Va spelar det för roll om dom är 100 st mer ni startade kriget och högde en ally i ryggen, så ni lär vart förbereda på det anars får ni skyle er själva,


för det första, sämsta svenskan på länge, sen , 100fler spelare Spelar ju visst roll? Suit har inte lyckats någon annanstans fast än de funnits väldigt många gånger, But well, GL Defi, But the war aint over before its over.:cool:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp