Organisation X vs Defi och ReDefi

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Godmorgon, ärade forum.

Vi i [x] har som ni flesta säkert vet varit medlemmar i den så kallade alliansen och deltagit i handlingar och aktioner utförda av ovanstående. Vi har plockat bort två stammar, potentiella hot, från vår kontinent och när vi blickar ut ser vi endast ett mål - oss själva.

Vi har kommit till den punkt där vi själva vill drivas efter en personlig och egen ideologi som inte beror på tre eller fyra andra stammar. Vi har kommit till den punkt där vi själva vill utforska världen, och inte i ett koppel tillsammans med fyra andra - där alla stretar åt olika håll. Vi har kommit till en punkt där vi ämnar ta avstånd från alla stora samlingar av stammar, alla gangbangs och därmed även släppa "Alliansen" bakom oss och endast ha någon enstaka relation. Vi blickar framåt, och där framme ser vi stammarna Defi och dess akademi ReDefi, forna SuitUp, SuitDn och NWB. Låt oss kalla detta en "expansion på er bekostnad", men vi kommer inte ta det lugnt. Ni är stammen som om och om igen vägrar stå upp själva och testa era egna krafter, och därmed är ni nästa mål på kartan. Stammen Organisation X förklarar härmed krig mot Defi med familj, och hoppas på ett spännande krig där vi slipper smutskastning och dylikt.

När deras merg är klar kommer statistiken bli som följande

Skillnad i medlemsantal:
[x] : 27
Suit : 127
Skillnad: 100

To Victory!

MVH Poison is Deadly, Organisation X
 

DeletedUser

Guest
Yeah! Nu kör vi :D Nu ska vi se vad ni tuffingar kan åstadkomma :D
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att ni kommer att ta ner rätt så många spelare men eftersom det är 100 spelare i skillnad så är det stor chans på att suit up vinner men utan alliansen så är dem ingenting.. tror på er [X]
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
detta var oväntat. låt oss nu ha kul på slagfältet utan någon smutskastning i forumet :D
 

shiro tagachi

Member
Reaktionspoäng
0
Trevligt att någon i alliansen vågar stå upp för sig själv till slut, synd att dom inte gjort det från början. Lycka till X, visa var skåpet ska stå nu.

Under tiden startar jag en timer och ser hur lång tid det tar innan Fox92 bestämmer att även det här inlägget inte hör till tråden, som han gör med majoriteten av mina andra inlägg. :rolleyes:
 

Nixtro

New Member
Reaktionspoäng
0
Nu blir det användning av adelstågen, äntligen en värdig stam att kriga mot. Gangbang är inte något jag är speciellt förtjust i vilket vi använde oss av mot dGröna, men då satt inte jag i huvudledningen. Nu blir det mer av ett fair-play får vi hoppas på.

Lycka till mina egna i Defiance, men även alla i [x] ska ha ett lycka till. Låt adelstågen marschera nu :)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: [x]
Side 2:
Tribes: Defi, ReDefi

Timeframe: Senaste 24 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 0
Skillnad: 5

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 24,386
Sida 2: 0
Skillnad: 24,386

chart



Stats över natten
 

DeletedUser

Guest
Kan bli ett intressant krig. Om nu inte [x] kallar in alliansen. Vilket inte skulle förvåna mig
 

DeletedUser

Guest
Go X !

Tror iaf ingen vinner utan det kommer sluta sakta men säkert...
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Kan bli ett intressant krig. Om nu inte [x] kallar in alliansen. Vilket inte skulle förvåna mig

Det är alliansen vi krigar mot min käre purple :)

hmm verkar som att en del inte har förstått det här:
SuitUp, SuitDn och NWB ska merga ihop till 2 stammar Defi och ReDefi.
Alltså krigar vi mot 3 av 4 stammar i alliansen (inte SuSa).
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Godmorgon,
Jag tror att vår käre Poison gjorde det helt klart i krigsförklaringen att vi tar avstånd från alliansen, och kommer inte börja gangbanga likt tidigare. Just nu är det 2 vs 1, men statsen talar sitt tydliga språk.

I övrigt vill jag be er alla hålla detta forum rent från offtopickommentarer och följa kriget som goda åskådare.

Nevertheless,
DaniBoy, diplomat i |x]
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp