Organisation X återvinner dGröna

  • Trådstartare Poison is Deadly
  • Start datum

DeletedUser

Guest
förstår inte hur någon kan hålla på alliansen .. är helt klart på dGrönas sida. Man ska farma alla! ingen ska bry sig om vilken stam man farmar. vafan, vill ni stoppa attackerna får ni väl deffa era anfallna spelare? då upphör attackerna nästan genast. att gå så många stammar mot en stam är bara fegt, dom ända jag gillar på alliansens sida är [x] som troligen startade kriget mest för att ge tillbaka på dGröna. Dock väntade dom nog sig Suiters att joina, men det kan man inte anklaga dom för, fortfarande ett bra val.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
förstår inte hur någon kan hålla på alliansen .. är helt klart på dGrönas sida. Man ska farma alla! ingen ska bry sig om vilken stam man farmar. vafan, vill ni stoppa attackerna får ni väl deffa era anfallna spelare? då upphör attackerna nästan genast. att gå så många stammar mot en stam är bara fegt, dom ända jag gillar på alliansens sida är [x] som troligen startade kriget mest för att ge tillbaka på dGröna. Dock väntade dom nog sig Suiters att joina, men det kan man inte anklaga dom för, fortfarande ett bra val.

Äntligen nån som delar min åsikt.


Lägger in ett "gilla knappen" här:)
 

DeletedUser

Guest
hehe vadå farmandet är det som bygger spelet, vi är även små men vi är starka :)
 

full ankka

Member
Reaktionspoäng
0
första adlingen går till Organisation X :D

Side 1:
Tribes: [x]
Side 2:
Tribes: dGröna

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 1
Sida 2: 0
Skillnad: 1

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 0
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 3,444
Sida 2: 0
Skillnad: 3,444

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,444
Sida 2: 0
Skillnad: 3,444

chart
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
En vecka efter att vi la upp krigsförklaringen ser statsen mellan [x] och dGröna ut såhär:

z9us9.jpg
 
Senast ändrad:
Topp