Om två veckor så... (tippa stam)

DeletedUser

Guest
Tjenare alla på externa. På v32 har det faktiskt startat ett bra gäng med spelare och jag tycker vi borde liva upp forumet lite. Fick förfågan om att skapa en lista på hur det kommer se ut om två veckor och varför, vore väl lite kul att tippa 2 veckor framåt? Såhär ungefär:

Om två veckor tror jag ranken av stammar ser ut såhär:

1 Dance

Med v32s bästa profilbild så tror jag absolut att Dance kommer hålla sig runt rank 1-2. Dance har visat sig snabba i start och om 2 veckor hinner inte så mycket krig starta igång med tanke på att det är nybörjarskydd en vecka till.

2 Jump

Tror jump håller kvar sig på rank 2. De håller nästan jämna steg med Dance och har ett gäng erfarna spelare i stammen som kommer göra sitt för att hålla ranken uppe. Av samma anledning som tidigare tror jag inte heller att krig kommer hinna utgöra så mycket skada 2 veckor fram för att trycka ner Jump ifrån rank 2.

3 Elite

Tror att vi ser ett skifte först vid rank 3 där Elite kommer stiga i rank. De ligger rätt så bra på kartan uppe i NV. Finns en del namn här som är bra på att hamna högt i rank vid starterna även om de ibland faller efter en stund. Vi får heller inte glömma att dessa herrar (och damer?) har 14 platser till att rekrytera in nytt folk på, om de lyckas rekrytera in lite större spelare så kommer de hålla lätt ifrån till rank 4 som är:

4 Bil

Med duktiga spelare som qwert och c.o kommer stammen att klättra trots sitt nuvarande låga antal spelare. De kommer ligga tätt inpå Elite skulle jag tro. Dessa killar och tjejer hör till några av de bättre spelarna på v32 men tack vare att de (fortfarande) är relativt få till antalet så kommer de inte hinna längre upp än såhär inom 2 veckor.

5 Upp1br

Först på rank 5 tror jag vi hittar våran nuvarande rank 3. De växer på rätt bra just nu men har en riktigt hög oba vilket som tyder på många väggningar på barbs. Betyder i sin tur att de ligger bakom i truppväg på sitt sätt emot flera andra stammar. Jag tror de håller top 5 genom flera spelare jag känner igen. De faller inte i rank pga att de är dåliga utan för att det finns krafter som växer snabbare just nu.

Detta är så som jag tror, helt taget ur luften utan att kolla in särskilt mycket. Hur tror ni, och varför?
 
Topp