...om jag skickar nåt till en tom koordinat?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vad händer då?

Jag har inte provat ännu, men om jag t.ex. skickar resurser till en tom koordinat? vad händer då? lufsar handelsmannen dit och tömmer vagnen eller vänder han bara tillbaks?

Om jag gör samma sak med trupper?

Om jag assisterar en koordinat som är tom, kan jag då sedan assistera/attacker ifrån den koordinaten?
 

Rodryn

New Member
Reaktionspoäng
0
Kommer att stå ogiltig plats/koordinat eller nått sånt..Kommer inte ihåg riktigt vad det stod
 

DeletedUser

Guest
Kommer att stå ogiltig plats/koordinat eller nått sånt..Kommer inte ihåg riktigt vad det stod

Vad synd, jag gillar min ide bättre ;)
Handelsmän skulle kunna mötas och lasta om, och därmed halvera restiden, armeer skulle kunna samlas en bit ifrån en gemensam fiende för att som en som en stor här attackera, naturligtvis skulle antalet spejare i regionen göra att man riskerar upptäckt :)
 

Arasario

New Member
Reaktionspoäng
0
ja men man måste ju sända en massa medelanden till sin arme från sin huvudby så det skulle ändå ta längre tid
 

DeletedUser

Guest
ja men man måste ju sända en massa medelanden till sin arme från sin huvudby så det skulle ändå ta längre tid

Mjo, men om det var sant i spelet så skulle jag inte se vad som hände med min attack förrän trupperna var tillbaka, och om jag förlorade alla skulle jag aldrig få en rapport överhuvudtaget... brrr....

Och trading... förutom själva transporten så är ju trading ögonblicklig :)

Ni som har premium, kan man tima en attack i den?
med det menar jag, sätta upp ett schema, klockan 21:03 ska ni attackera den byn, avmarsch den tid som krävs före...
 

DeletedUser

Guest
Ni som har premium, kan man tima en attack i den?
med det menar jag, sätta upp ett schema, klockan 21:03 ska ni attackera den byn, avmarsch den tid som krävs före...

det kan alla genom tw-tools.org??? osäker på vad som är efter tools.
 

DeletedUser

Guest
annars är det bara att trycka anfall och välja trupperna man vill ha med så ser man hur lång tid det tar.. och om man INTE trycker på "ok" så skickas ingen attack alltså har man bara kollat tiden det tar.. sen kan man räkna baklänges till när man behöver skicka :)
 

DeletedUser

Guest
annars är det bara att trycka anfall och välja trupperna man vill ha med så ser man hur lång tid det tar.. och om man INTE trycker på "ok" så skickas ingen attack alltså har man bara kollat tiden det tar.. sen kan man räkna baklänges till när man behöver skicka :)

Jo, men jag kanske inte har lust att vara uppe 03:45am för att slå till ;)
ska kolla in tw-tools
frågan är, finns det i premium?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp