OH HAI - NB Vs. Grabzz - Girlzz

DeletedUser

Guest
Inte har någon deff kvar? Är det ett skämt eller?

Börja skicka med spej i era fakes så kanske ni kan hålla koll på det. Skillnaden med våra stammar är väl att ni hade två st som inte kunde ducka attacker. De vart ju dock kickade iofs.

No joke :D

Alla nukes vi har rensat bort från era medlemmar i grabbz då, är dom också dåliga? ;)
Och vad jag kan se så är det många nya ansikten i eran stam, om det beror på att dom tidigare var dåliga eller att dom är bortadlade och bortrensade vet jag dock inte ;)



sajk att ni är bättre än grabbz?

Ja tydligen så är vi det, ni hade/har ingenting alls att komma med, fick väl totalt 5-10 attacker på mig från dom. Och om grabbz hade varit så mycket bättre så hade inte dom legat tvåa i alla möjliga rankingar ;)
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Grabbar, ni som saknar era inlägg. Vissa ord och uttryck skall kanske inte användas. Fråga mig i pm om ni vill veta mer exakt.
 

DeletedUser

Guest
No joke :D

Alla nukes vi har rensat bort från era medlemmar i grabbz då, är dom också dåliga? ;)
Och vad jag kan se så är det många nya ansikten i eran stam, om det beror på att dom tidigare var dåliga eller att dom är bortadlade och bortrensade vet jag dock inte ;)





Ja tydligen så är vi det, ni hade/har ingenting alls att komma med, fick väl totalt 5-10 attacker på mig från dom. Och om grabbz hade varit så mycket bättre så hade inte dom legat tvåa i alla möjliga rankingar ;)

Besviken över att jag inte fick någon respons på mitt ortoligt långa inlägg. Utan att du bara försöker kasta mer bensin i elden istället.

Förrens du svarar på allt jag skrev, med någonting vettigt så kommer jag fortsätta diskutera, tillsvidare tar jag förgivet att du inte har något att komma med.
 

DeletedUser

Guest
Sedan så snackade vi inte med NB förrens fakenick plötsligt sa att de ändrat sig och att han antagligen hade andra planer. Och att de antagligen kunde bli så att de skulle kriga mot oss!

Jo det gjorde ni, du skrev att ni hade en ''hemlig'' spelare som skulle joina er och den hemliga spelaren var Fakenick

Ryktas att jag redan längtar till nästa classic :)
 

DeletedUser

Guest
Jo det gjorde ni, du skrev att ni hade en ''hemlig'' spelare som skulle joina er och den hemliga spelaren var Fakenick

Ryktas att jag redan längtar till nästa classic :)

Vi sa att vi hade en hemlig allians vilket vi inte ville avslöja. Faktum är att vi inte hade en allians dock, utan bara spelade på det då vi hade börjat ana att NB kanske inte var så sugna på diplomati ändå.

Och det med en spelare som skulle in, var ju inte fakenick dock. Vid den tidpunken som det skrevs så hade Simon redan sagt vart kontot skulle någonstans.

Men bra att du håller koll sötnos :rolleyes:

Edit: Måste även fråga.. Kontrollerar inte ni fakta innan ni skriver ut saker här på externa? Eller hoppas ni att jag glömt bort sanningen?

Edit 2: Juste, appro på det. Dubbelkollade i skype nu och när jag skrev till Edvin om "hemlig spelare" var det den 29 december. Samma natt som Simon (Fakenick) bekräftade att de skulle gå till er,. Värt att notera är att de redan dagen innan skrev att de tittade på andra erbjudanden också och inte var säkra.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Besviken över att jag inte fick någon respons på mitt ortoligt långa inlägg. Utan att du bara försöker kasta mer bensin i elden istället.

Förrens du svarar på allt jag skrev, med någonting vettigt så kommer jag fortsätta diskutera, tillsvidare tar jag förgivet att du inte har något att komma med.


Jag svarade på det senaste du skrev till mig om du kollar högst upp.. :confused:
 

D.Ace

Member
Reaktionspoäng
0
Jag slutade spela i Grabbz längesen men var inte stolta över gangbang och backstabb pojk
 
Reaktionspoäng
0
Elias sluta sprid dynga. ni försökte att ganga oss, vi hade en allians som stod upp för oss, och att fakenick valde oss är inte vårt fel. sluta tjut o försök bättre nästa värld. eller du kanske har det för jobbigt med alla brudar du ska snacka med under nätterna?
 

DeletedUser

Guest
Elias sluta sprid dynga. ni försökte att ganga oss, vi hade en allians som stod upp för oss, och att fakenick valde oss är inte vårt fel. sluta tjut o försök bättre nästa värld. eller du kanske har det för jobbigt med alla brudar du ska snacka med under nätterna?

Tjurar till admins om irl påhopp och sedan säger du ironiskt "eller du kanske har det för jobbigt med alla brudar du ska snacka med under nätterna?".

Det finns så otroligt många sätt att gå över gränsen för mig nu, men att sjunka till din nivå känns dumt. Men som sagt, håll irl utanför detta, speciellt om du inte har ett fläckfritt sådant själv, samtidigt som du inte har en endaste aning om mitt.
 

DeletedUser

Guest
Elias sluta sprid dynga. ni försökte att ganga oss, vi hade en allians som stod upp för oss, och att fakenick valde oss är inte vårt fel. sluta tjut o försök bättre nästa värld. eller du kanske har det för jobbigt med alla brudar du ska snacka med under nätterna?

Och nu till det som faktiskt spelar någon roll.

Bra vridet Linus, man kan få allt att låta bra genom att använda rätt ord. Men ja, jag antara att det var precis så det var, precis som du beskrev det. Det kan jag inte neka.

Men på precis samma sätt så var det faktiskt tjejens fel att hon blev våldtagen, jag menar. Hon hade alldeles för visande klädstil och hade druckit lite väl mycket. :thinking:
 
Reaktionspoäng
0
Då du använde ditt irl som försvar till att du inte kunde spela så tyckte jag det var rätt relevant? att du sen sitter o säger det när vi pratade i skype i sen stöddig röst så kan jag inte ens ta dig på allvar när du skriver ut denna text. du är pinsam Elias. bara pinsam.
Och det spelar knappt ingen roll vem man frågar eller nämner ditt namn till så säger dom ''åhnej inte den idioten'' . kan ju vara något i det.
 

D.Ace

Member
Reaktionspoäng
0
Då du använde ditt irl som försvar till att du inte kunde spela så tyckte jag det var rätt relevant? att du sen sitter o säger det när vi pratade i skype i sen stöddig röst så kan jag inte ens ta dig på allvar när du skriver ut denna text. du är pinsam Elias. bara pinsam.
Och det spelar knappt ingen roll vem man frågar eller nämner ditt namn till så säger dom ''åhnej inte den idioten'' . kan ju vara något i det.


Nu tar du och lugnar ner dig, sluta bete dig som en unge.
 

DeletedUser

Guest
Tackar alla för att ni slösar trupper på varandra så jag sedan kan komma in och vinna världen enkelt.


GG WP
 

DeletedUser

Guest
Då du använde ditt irl som försvar till att du inte kunde spela så tyckte jag det var rätt relevant? att du sen sitter o säger det när vi pratade i skype i sen stöddig röst så kan jag inte ens ta dig på allvar när du skriver ut denna text. du är pinsam Elias. bara pinsam.
Och det spelar knappt ingen roll vem man frågar eller nämner ditt namn till så säger dom ''åhnej inte den idioten'' . kan ju vara något i det.

Känns som att det finns något att svara på detta. Utan verkar som att du bara fortsätter älta irl. Vill du diskutera irl finns jag på skype, vilket du verkar ha väldigt klart för dig. Och vill du diskutera relevanta saker (som jag med full förstålse förstar att ni inte vill, eftersom att ni ganska snabbt får slut på vettigt att säga) så får du gärna svara på allt ni inte svarat på än.... För det är massor :(
 

DeletedUser

Guest
Alla är pinsamma kan vi nöja oss med det? Elias du suger, boefst du är riktigt usel. Ace du är bäst. Problem solved :)
 
Topp