OH önskar alla en glad midsommar!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

superbrosman

Member
Reaktionspoäng
0
Jag skulle uppskatta om denna tråd kunde hållas fritt från inlägg som inte har något med ämnet att göra.
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Vem är Petålvan? Inte äre jag iaf. Allt jag kan säga är att en riktig p12a (Du i det här fallet) dampar/ Whinar/ Klagar på att inte alla finner interesse i den här dagen. Nått du bör respektera till att börja med.

Och som Avon's "Glad Helg" tråd, så är detta exakt samma skit. Det är som att önska en glad helt vanlig dag. Bara ge upp, du är en förlorare som inte vet hur man argumenterar.

// PirateBird

p12a
Hur gick det på v15 och HP3?
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Midsommafton är ingen vanlig helg? Det är en tradition, det är kärlek. Det är att få godis ifrån fiskedamen där ute på ängen där allt annat folk firar med dans och pilsner. Sol och kjolar. Geter och kor. Ojojojoj.


Det är som att säga att jul afton är en vanlig helg? det är exakt samma sak, det är inget speciellt som händer. Om du själv inte gör det till något speciellt. Det handlar bara om vad man själv gör den till. oki bad boys ? :cool:
 

Gnaget1891

Member
Reaktionspoäng
0
Törstig nu så lämnar er en stund (så länge det tar att gå till kylen och tillbaka) men en trevlig midsommar på er alla :)
 

DeletedUser

Guest
Vem är Petålvan? Inte äre jag iaf. Allt jag kan säga är att en riktig p12a (Du i det här fallet) dampar/ Whinar/ Klagar på att inte alla finner interesse i den här dagen. Nått du bör respektera till att börja med.

Och som Avon's "Glad Helg" tråd, så är detta exakt samma skit. Det är som att önska en glad helt vanlig dag. Bara ge upp, du är en förlorare som inte vet hur man argumenterar.

// PirateBird

jag kan lova dig att loriens är långt ifrån p12 o förlorare ;)
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Kan berro på att ni båda är i samma ålder (12 alltså). Som sagt, tar inte diskutionen här i forumet så vill du mig nått så är det PM som gäller. På nått konstigt sätt så tror ni att ni kan äga någon med "Noob/ P12a" utan en riktig argumentation. Jag har sagt mitt, smutsar inte ner denna tråden mer.

// PirateBird

Hur går det i OH Bird ;)?

Känns det gött nu att "skryta" med att du lirar i OH
när du inte gör det xD?
 

DeletedUser

Guest
Kan någon bara låsa den här tråden och sluta spamma tråden med en massa efterblivet skit?

@PirateBirdXBA Dina konversationer tar du i PM och vi skiter i om du och Avon inte gillar midsommaren.
@Loriens Vafan bryr du dig? Bara sköt ditt och sluta spamma, annars är du inte bättre än honom.

Glad midsommar allihopa.
 

DeletedUser

Guest
Tror tråden ursprungligen var till för att trots stamtillhörighet kan man ha anständigheten att önska alla som bidrar till att detta spel är vad det är, en trevlig midsommarhelg, hur gör ni i affären när expediten önskar trevlig helg, säger okvädningsord? Håll tråden positiv istället för att klanka på varann:)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tror tråden ursprungligen var till för att trots stamtillhörighet kan man ha anständigheten att önska alla som bidrar till att detta spel är vad det är, en trevlig midsommarhelg, hur gör ni i affären när expiditen önskar trevlig helg, säger okvädningsord? Håll tråden positiv istället för att klanka på varann:)

Sant som det är sagt, broder. :)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det är ganska trevligt att man kan kommunicera och önska god helg även utanför stamgränserna. Och återigen kan jag påpeka det jag ser som sunt förnuft - gillar du inte en tråd så är det ganska givet att du inte måste skriva i den.

Dock stänger jag nu tråden då jag känner att den fyllt sitt syfte, och hoppas alla haft en lika skön midsommarafton som jag haft!:)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp