Off Topic @V37

DeletedUser

Guest
Enligt det nu beprövade konceptet med Off topic som komplement till ryktestråden kör vi detta som standard nu.

Vanliga, normala, kortfattade rykten utan större diskussion hör hemma här; Det ryktas att...

Den här tråden får innehålla allt som är tillåtet enligt forumsreglerna, utöver rykten. Se den som klotterplank, myshörna, Heta linjen eller bara ett ställe där diskussioner rent allmänt om v37 är tillåtna. Här kan du ta upp alla olika funderingar du kan ha om v37, diskutera strategi och hur man lyckas, eller varför inte hur man misslyckas?

För diskussioner som inte har med v37 att göra, (t.ex. termodynamikens andra huvudsats) rekommenderas vårt vanliga Off-Topic forum.

Följ forumets regler och diskutera fritt!
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
28
Termodynamikens andra huvudsats tillämpad på v37 borde då alltså vara tillåten?

Detta innebär alltså att då Kytampe är så het på v37 så att han kan värma upp Antarktis så behöver han inte arbeta för att uppnå resultat och således omvandlas inget värme till arbete. ;)
 

TabbeN

Member
Reaktionspoäng
0
Just det man skulle ju bygga gubbar också i detta spelet.. Med andra ord jag var inte först ;)
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Nytt år ny värld, nya möjligheter.

Jag har kommit tillbaka till en massor ändringar och det känns bra och dåligt för jag hatar förändring men det är en annan sak..eheh..
Flera paladiner say WHAAAT I didnt expect that one. (inte för att det finns här men ändå)
Event nästan hela tiden?! BRO ITS AMAZIIN (ge mig ett till sale event dock med paket saker missade det..)
Forumet har blivit helt kooonstigt och lite dödare än förr kan det vara fler än jag som itne gillar förändringar?! Men peeps kom igen nu det är faktiskt 2017 am i right.
Detta kan utvecklas sååå mycket mer än det förra, då de förras potential va maxad!
Och man kan GILLA FOLKS INLÄGG WOHOOO.
Jag är inte mod längre.. buhuu.. Ni saknar mig visst gör ni eller har ni glömt bort mig? Jag saknar iaf gänget :(
Men nu är det dax att testa spela igen hoppas vi ses på fältet visa lite barmhärtighet :* pusss
 

Texas

New Member
Reaktionspoäng
3
En kan ju göra en insats för att hålla forumet vid liv.

Off topic, vilka taggar Super Bowl?
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Hur går det? Händer det mycket på världen ännu? Jag har inte startat så jag vet inte men vill gärna höra lite grejer ;)
 
Reaktionspoäng
28
Ryktet går att Kytampe kommer prema sig till världsvinst och alla som inte har pengar kommer ligga i fosterställning och gråta över livets orättvisor samt kräva att Innogames en gång för alla plockar bort prem "För den förstör spelet" och sedan hotar de att sluta spela. Men på nästa värld sitter de där igen och spelar och gråter när nästa person premar sig till vinst. Ryktas det alltså. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet går att Kytampe kommer prema sig till världsvinst och alla som inte har pengar kommer ligga i fosterställning och gråta över livets orättvisor samt kräva att Innogames en gång för alla plockar bort prem "För den förstör spelet" och sedan hotar de att sluta spela. Men på nästa värld sitter de där igen och spelar och gråter när nästa person premar sig till vinst. Ryktas det alltså. ;)
Det här är inte nån jävla ryktestråd.

Jodå, kommer bli två riktigt spännande matcher. Detta en ser fram emot genom hela grundserien




Uppenbarligen ;)
111.9 million TV viewers under förra årets final

Hur går det ihop när vi bara är dryga 9 miljoner invånare i Sverige?
 
Reaktionspoäng
28
Det är off-topic tråden. Där kan man skriva vad som helst.
Vi är 10 miljoner officiellt idag!

Inte din vecka detta :woooot:
 
Topp