Off Topic @V33

DeletedUser

Guest
Jag fokuserar på v.29 och avslutar det kapitlet innan jag påbörjar något nytt.

"Hej jag heter henrik och jag är en jävla sosse som lever på bidrag och har precis bränt allt på att köpa prem."

Är det vad du klassar som en bra starter? Att vara en sosse och bränna alla sina pengar på ett spel? För det är just vad starten handlar om, att prema. Särskilt på en limited haul värld där du inte kan farma x antal mängder.

Sedan är det lite roligt att du snackar om att vara en bra starter.. Haha. På vilken värld har du varit bra i starten förutom på limited haul världar? Du har varit bra i starten på världar där det är limited haul och där PP betyder allting.

Titta bara v.29, där farmade du som en åsna och behövde adla upp halva din stam för att hänga med i toppen.

Ryktas det


Vem fan du än är, lägg ner nu!
Vi vet, alla vet att henke är en av dem bättre spelarna.. Med eller utan prem.
99% av dem som spelar spelet, vill prema.. men så är det ju så att alla inte kan, medans ex henke kanske kan.
Låt han då göra det, ren avundsjuka skulle jag säga!..

Alla går inte ihop med alla så är det, henke vill stoppa en kyckling i mitt öra med.. men det är spelet, både in o out game..
ge och ta!

Men tycker det börjar bli lite orättvis påhoppning nu
 

DeletedUser

Guest
Vem fan du än är, lägg ner nu!
Vi vet, alla vet att henke är en av dem bättre spelarna.. Med eller utan prem.
99% av dem som spelar spelet, vill prema.. men så är det ju så att alla inte kan, medans ex henke kanske kan.
Låt han då göra det, ren avundsjuka skulle jag säga!..

Alla går inte ihop med alla så är det, henke vill stoppa en kyckling i mitt öra med.. men det är spelet, både in o out game..
ge och ta!

Men tycker det börjar bli lite orättvis påhoppning nu

Vem jag är? Jag är jag.

Vem är du själv? Ytterligare en sosse som reagerade på att jag drog in sossarna?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Börjar bli dyrt o reducera i alla byar , ryktas det. Men sålänge bidragen kommer in så kan man fortsätta

#BörsHök4Life
 

DeletedUser

Guest
Nej jag är inte sosse, och med din nivå som du använder dig av antar jag att du är en sketen valp som lever på mammas månadspeng.

Haha! Utan mig och dennis akka skrotniss runkniss barbniss sopniss mensniss premniss arabniss fullniss sothoniss hade inte externa funnits <3

Var lite glada istället. Hets hör till <3
 

DeletedUser

Guest
Mina 163 är lite till överdrivt tillomed, barbsen är ju fulla med ress ;)

Det var ju någon med 10k plundrat redan, känns ju lite väl överkill
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Finns ju de asen som gjort 35k bara för o ta den på vissa världar ^^

Frågade vår drottning, hon svarade ej men rätt säker på att de fanns på v30 & de togs bort
 
Topp