Off Topic @V33

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Om någon av vikt hade sagt det så kanske man blivit orolig, men nu när en förrädare säger det så är man ju inte speciellt orolig ^^

Mr "Jag ska farma pp, sen kanske ta ett konto för jag är helt värdelös i starten"

Ryktas det då Felix verkar sitta på något hårt & vill inte göra hans liv ännu värre.
 

DeletedUser

Guest
Om någon av vikt hade sagt det så kanske man blivit orolig, men nu när en förrädare säger det så är man ju inte speciellt orolig ^^

Mr "Jag ska farma pp, sen kanske ta ett konto för jag är helt värdelös i starten"

Ryktas det då Felix verkar sitta på något hårt & vill inte göra hans liv ännu värre.



Jag fokuserar på v.29 och avslutar det kapitlet innan jag påbörjar något nytt.

"Hej jag heter henrik och jag är en jävla sosse som lever på bidrag och har precis bränt allt på att köpa prem."

Är det vad du klassar som en bra starter? Att vara en sosse och bränna alla sina pengar på ett spel? För det är just vad starten handlar om, att prema. Särskilt på en limited haul värld där du inte kan farma x antal mängder.

Sedan är det lite roligt att du snackar om att vara en bra starter.. Haha. På vilken värld har du varit bra i starten förutom på limited haul världar? Du har varit bra i starten på världar där det är limited haul och där PP betyder allting.

Titta bara v.29, där farmade du som en åsna och behövde adla upp halva din stam för att hänga med i toppen.

Ryktas det
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jag fokuserar på v.29 och avslutar det kapitlet innan jag påbörjar något nytt.

"Hej jag heter henrik och jag är en jävla sosse som lever på bidrag och har precis bränt allt på att köpa prem."

Är det de du klassar som en bra starter? Att vara en sosse och bränna alla sina pengar på ett spel? För det är just vad starten handlar om, att prema. Särskilt på en limited haul värld där du inte kan farma x antal mängder.

Sedan är det lite roligt att du snackar om att vara en bra starter.. Haha. På vilken värld har du varit bra i starten förutom på limited haul världar? Du har varit bra i starten på världar där det är limited haul och där PP betyder allting.

Titta bara v.29, där farmade du som en åsna och behövde adla upp halva din stam för att hänga med i toppen. Vilket du inte ens gjorde?


Ryktas det

Ja, just det. Det där va riktigt roligt, jag tror många som känner dig också tycker det där va väldigt roligt sagt. "Avslutar" Haha, good one. Säker på att du inte ska fullända v29 & lämna för Vamp? Då har du ju varit överallt ;)

Vad jag röstar på är min ensak, precis som om jag skiter i ifall du lägger din Röst på SD. Du vet säkert inte bättre, och de är svårt och säga de är ditt fel. Man kan ju inte hjälpa hur man blir när man föds.

Haha, ja just de. Mitt val och spendera pengarna? Kanske blåst 50-60K PP, so what? Jag fr mer av staten, skatteåterbäring FTW

Jag farmade röven av mig för och ge mig in i kriget på allvar som jag lovade & sen satte du kniven i ryggen, då lämnade jag. WP

Ska tilläggas att jag behöver inte sälja ress för att ha råd och spela ;) Som vissa andra
 

DeletedUser

Guest
Farmade röven av dig? För vadå? Att adla upp hela din stam och alliansen?

Och om du nu farmade röven av dig (vilket du inte gjorde) varför var du då inte i toppen? Du som är en så pass "duktig" starter?

Klart du inte behöver sälja ress för att ha råd med prem. Du har ju bidragen.
 

DeletedUser

Guest
Sen kan man ju välja om man vill gå runt i sina lökiga Ullareds kalsonger och bränna upp allt på prem. Jag föredrar ju inte att ha det så :)

Men gå du runt med ett par kalsonger fulla med bromsspår! :D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Farmade röven av dig? För vadå? Att adla upp hela din stam och alliansen?

Och om du nu farmade röven av dig (vilket du inte gjorde) varför var du då inte i toppen? Du som är en så pass "duktig" starter?

Klart du inte behöver sälja ress för att ha råd med prem. Du har ju bidragen.

Adlade väl upp alla som skulle sluta för och carrya så vi skulle vända kriget, kommer du ihåg? Innan du satte kniven i min rygg? Du kanske inte minns, men jag gör det. Därför du inte gillar mig längre, för du vet att jag menar allvar när jag säger jag aldrig kommer lira ihop med dig igen. De är inte för att du är tappad som liten, utan för att du sätter knivar i ryggen på folk. Folk som lärt sig uppskatta dig och tycka du va en trevlig prick. Skulle ha lyssnat på vad folk sa om dig ;-) Men jag friar hellre än fäller.

Om jag har bidrag på 5.000, borde inte du ha mer med ditt jobb? Eller du kanske också får bidrag? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att när man har sån brist på argument att man säger att man har bättre kalsonger än den andra parten vet man att man är Victor :^)
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Två nya inhoppare i ringen, den här matchen börjar arta sig gott folk! ryktas rykten hej felix
 
Topp