Off Topic @V32

DeletedUser

Guest
Johodu
När vi startade krig mot oense2 :D
Och jag satt med allt jävla tryck på mig då också :D


Sedan hade jag ju inte tid att spela så då är det klart det går sämre

Klart som fan de är enklare att klara sig under press på en värld där du har inlogg till ett konto i fiendestammen som har delade kommandon med alla som anfaller dig, och utnyttjade detta ganska flitigt. Tror de flesta hade klarat sig rätt bra till en början med om man vet exakt vad som kommer mot sig, vad man kan ignorera osv.
 

DeletedUser

Guest
Klart som fan de är enklare att klara sig under press på en värld där du har inlogg till ett konto i fiendestammen som har delade kommandon med alla som anfaller dig, och utnyttjade detta ganska flitigt. Tror de flesta hade klarat sig rätt bra till en början med om man vet exakt vad som kommer mot sig, vad man kan ignorera osv.

Hej Jenny <3
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Klart som fan de är enklare att klara sig under press på en värld där du har inlogg till ett konto i fiendestammen som har delade kommandon med alla som anfaller dig, och utnyttjade detta ganska flitigt. Tror de flesta hade klarat sig rätt bra till en början med om man vet exakt vad som kommer mot sig, vad man kan ignorera osv.

Konspirationsteorierna flödar. Love it!
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Ja, vissa har ju ingen känsla av skam gällande fulspel

:awsm:



naee du kör ju på det gamla vanliga sättet att dra ihop varenda stam som finns på världen och skapa århundradets största allians
du spräcker ditt egna rekord på störst allians varje värld

det måste fan va en prestation i sig
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
ja ni hade ju adminsen på er sida där D:
när det krävs att hela vår front ska bli bannad för att ni ska vinna ja då är det rätt illa :awsm:

Jävligt illa när man inte vet vad reglerna säger ;)

Osäker om du verkligen är seriös eller fortfarande så butthurt att du inte kan erkänna ni förlorade mot Bättre motstånd :* Either way, you lose.
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Jävligt illa när man inte vet vad reglerna säger ;)

Osäker om du verkligen är seriös eller fortfarande så butthurt att du inte kan erkänna ni förlorade mot Bättre motstånd :* Either way, you lose.




klart jag erkänner att vi torska
inga problem, bara synd att jag inte hade tid att spela fullt ut :)
 
Topp