Off Topic @V32

DeletedUser

Guest
Varför är forumet så inaktivt?
ny värld, nya möjligheter att smutskasta, skryta, tjöta.
Vem är de som sitter på nocturne? och hur mycket prem har det kontot spenderat?
spelar abel? var isåfall? sitter lakkoz från kl 04 och farmar till tidig förmiddag?
var är tjäder?
vem är jimmy?
vad tycker ni om justins nya låtar?
är adele bättre?
skulle ni hellre ligga med selena gomez än zara larsson? isåfall varför?`
hur många lcs har ni?
hur mycket har ni farmat?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Varför är forumet så inaktivt?
ny värld, nya möjligheter att smutskasta, skryta, tjöta.
Vem är de som sitter på nocturne? och hur mycket prem har det kontot spenderat?
spelar abel? var isåfall? sitter lakkoz från kl 04 och farmar till tidig förmiddag?
var är tjäder?
vem är jimmy?
vad tycker ni om justins nya låtar?
är adele bättre?
skulle ni hellre ligga med selena gomez än zara larsson? isåfall varför?`
hur många lcs har ni?
hur mycket har ni farmat?

pias. Behöver jag fördjupa mitt svar ens?
Samma spelare som v.28...? Inte mer än snitt förmodar jag.
Ja, AbelIas, göra väl gubben alla världar?
Permabannad?
Antagligen något med djurgården i namnet, då han i hemlighet älskar dom mer än aik.
Rätt så bra faktiskt
Nej
Då zara är en nazifeminist och skulle troligen klippa av en del av min kropp ifall jag närma mig, kan vara mitt utseende med...
0
snart 10k, krigare
 

DeletedUser

Guest
Ovärt att köpa ress vid det här skedet av spelet. Det är till för er andra som ligger efter och måste köpa er ikapp :*
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att tw inte har ändrats. Förut när det inte gick att köpa ress, och jag ändå var störst, hette det att jag fuskade istället. Jag säger att det är inget underligt jag gör, jag bara räknar matte inför alla val jag gör hela tiden och agerar totalt efter vad de siffrorna ger. De flesta utav er verkar bara: "Ööööööhhhh JAG BYGGDE TYP LITE STALL FÖR JAG TYP KÄNDE FÖR DET, INTE DET SMARTASTE VALET MEN JAG KÄNDE FÖR DET. VÄNTA FOLK VÄXER SNABBARE ÄN MIG, FUUUUUSK MÅSTE VARA FUSK."

Släpp ert snicksnsckande, de första 10 dagarna är extremt oviktiga i jämförelsen med de 100 efterkommande och jag är värdelös i start, först i mig blir det skojsamt :)

Känns som att du har väntat på att nån ska kommentera dig och din start här i forumet med det utlägget. Alla gör vi olika resor på världarna, sålänge man inte fuskar är ju inte någons väg fel. Det är väldigt svårt att gå utan straff som en rank 1 fuskare, så jag har svårt att tro att ni fuskar^_^
Vad jag har svårt för är dock alla möjligheter man har att ta genvägar genom spelet, typ eventen eller köpa ress. Tycker det förstör mer än vad det gynnar... Innogames är ju ett vinstbaserat företag så det lär ju inte bli någon ändring :D
 

DeletedUser

Guest
Jag har 400 poäng utan att använda pp alls, så det är inte omöjligt boys, krävs bara att man kan sin sak ;)
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att tw inte har ändrats. Förut när det inte gick att köpa ress, och jag ändå var störst, hette det att jag fuskade istället. Jag säger att det är inget underligt jag gör, jag bara räknar matte inför alla val jag gör hela tiden och agerar totalt efter vad de siffrorna ger. De flesta utav er verkar bara: "Ööööööhhhh JAG BYGGDE TYP LITE STALL FÖR JAG TYP KÄNDE FÖR DET, INTE DET SMARTASTE VALET MEN JAG KÄNDE FÖR DET. VÄNTA FOLK VÄXER SNABBARE ÄN MIG, FUUUUUSK MÅSTE VARA FUSK."

Släpp ert snicksnsckande, de första 10 dagarna är extremt oviktiga i jämförelsen med de 100 efterkommande och jag är värdelös i start, först i mig blir det skojsamt :)

Fast du kan ju inte påstå att TW inte har ändrats, det vet ju både du och jag. Kanske mer uppenbart för mig som inte har spelat på 2 år dock. Just Premiumbörsen är en ganska oväsentlig (och inte speciellt gynnsam del i det här skedet), däremot finns det funktioner som halverar byggtiden, reskostnad eller kan byta valfri resurs 1:1. Allt detta för en väldigt liten summa PP egentligen.

Det är ingen tävling i starten om vem som kan sova kortast per dygn på samma sätt som starten var mellan kanske V6 till V13. Världarna tar sig ju knappt ur midgame och det är långtifrån samma prestige att vinna en värld nu som för 2-3 år sedan.
 

DeletedUser

Guest
Det är ingen tävling i starten om vem som kan sova kortast per dygn på samma sätt som starten var mellan kanske V6 till V13. Världarna tar sig ju knappt ur midgame och det är långtifrån samma prestige att vinna en värld nu som för 2-3 år sedan.

Vilket egentligen är konstigt ryktas det.. För visst, sätten man brukar vinna nu för tiden, och mängden spelare som spelar är sämre och mindre.. Men faaaaan vad dåliga de flesta gamla rävarna som kommer tillbaka brukar vara, hänger aldrig med i starten och håller sedan inte i krig.. (Vilket jag alltid finner lika chockerande)..

De enda som håller måttet av de gamla rävarna jag sett spela är väl de som hållt igång titt som tätt genom de flesta världarna och Abel typ.
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Vilket egentligen är konstigt ryktas det.. För visst, sätten man brukar vinna nu för tiden, och mängden spelare som spelar är sämre och mindre.. Men faaaaan vad dåliga de flesta gamla rävarna som kommer tillbaka brukar vara, hänger aldrig med i starten och håller sedan inte i krig.. (Vilket jag alltid finner lika chockerande)..

De enda som håller måttet av de gamla rävarna jag sett spela är väl de som hållt igång titt som tätt genom de flesta världarna och Abel typ.

kan inte det bero på att sättet man spelar på har ändrats? förr va det väl mer än "konst" att kunna spela "bra" men nu så finns det så många saker som hjälper en, kh m.m så "veteranerna" kanske finner spelet konstigare och de kanske har svårare att anpassa sig?

bara en tanke :S
 

DeletedUser

Guest
kan inte det bero på att sättet man spelar på har ändrats? förr va det väl mer än "konst" att kunna spela "bra" men nu så finns det så många saker som hjälper en, kh m.m så "veteranerna" kanske finner spelet konstigare och de kanske har svårare att anpassa sig?

bara en tanke :S

kan också ha att göra med att veteranerna har 4 barn och ett jobb var att sköta, så tiden finns inte till. +att allt går mycket fortare och om man missar att vara inne en förmiddag så kanske man inte har byn eller trupperna kvar... är ju inte lika vanligt med cos hos de äldre
 
Topp