Off Topic @V32

DeletedUser

Guest
Enligt det nu beprövade konceptet med Off topic som komplement till ryktestråden kör vi detta som standard nu.

Vanliga, normala, kortfattade rykten utan större diskussion hör hemma här; Det ryktas att...

Den här tråden får innehålla allt som är tillåtet enligt forumsreglerna, utöver rykten. Se den som klotterplank, myshörna, Heta linjen eller bara ett ställe där diskussioner rent allmänt om v32 är tillåtna. Här kan du ge svar på tal, ifrågasätta det kloka i att deffa med adelsmän, eller dela med dig av ditt senaste recept på v32 formade cupcakes.

För diskussioner som inte ens har med v32 att göra, rekommenderas vårt vanliga Off-Topic forum.

Följ forumets regler och diskutera fritt!
 

Erag

Member
Reaktionspoäng
8
Vilka stammar bör man passa sig för tror ni? Vad finns för spelar man bör akta sig för?

Vilka stammar man bör passa sig för? Jag skulle säga alla med tanke på 30 gränsen :p Finns redan nästan två st fyllda stammar ;) Så i början skulle jag säga dom som rekryterat flest medlemmar. Sen blir det väl som vanligt att topp spelare vinner ;)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Började börsen med fulla resurser igen?

Svaret på det här som inte är ett rykte är ja, den började med minsta möjliga storlek på börsen men den var så gott som full. Så det fanns 20 000 resurser. Det ryktas att jag personligen tror på att den ska vara tom vid start för det ska bli så balanserat som möjligt - men den diskussionen bör nog hållas i diskussuinstråden om premiumbörsen annars tar Pias mig i örat :crybaby:
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Det är något vi kollat efter lösningar på men tyvärr så har vi inte hittat något sätt att få den att starta tom ännu.
Jag kom med förslaget att skapa adminby i start för att tömma börserna före er andra och att sedan ta bort och inte lämna några spår men det var även det lättare sagt än gjort!


Här är diskussionstråden angående Premiumbörsen
 
Senast ändrad:
Topp