Off Topic @ V29

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Helt ärligt Ares, om du tycker att fortsätta spela ett spel när man inte tycker det är kul längre är vad som avgör om man har heder eller inte, så har du en väldigt skev uppfattning om vad heder är.

heder har fan inget med "kul" att göra tyvärr.. om du tror det så har väl du hjärntvättad av henke vilket jag tycker är synd för jag har en enorm respekt för dig johan
 

DeletedUser

Guest
heder har fan inget med "kul" att göra tyvärr.. om du tror det så har väl du hjärntvättad av henke vilket jag tycker är synd för jag har en enorm respekt för dig johan

Man spelar väl spel för att man tycker det är kul, njuter av det eller för att slappna av kanske? När man inte uppnår dessa kriterier, vad är det då som gör en ohederlig om man inte vill fortsätta?
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Man spelar väl spel för att man tycker det är kul, njuter av det eller för att slappna av kanske? När man inte uppnår dessa kriterier, vad är det då som gör en ohederlig om man inte vill fortsätta?

klart man ska spela för det är kul.. men samtidigt är det väl kul att spela med heder? skulle aldrig spela detta spelet om jag inte hade heder eller om det tog min heder..
 

DeletedUser

Guest
klart man ska spela för det är kul.. men samtidigt är det väl kul att spela med heder? skulle aldrig spela detta spelet om jag inte hade heder eller om det tog min heder..

Du undviker ju frågan. Säg mig istället då vad som är heder när det gäller tw?
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Du undviker ju frågan. Säg mig istället då vad som är heder när det gäller tw?

att stanna i samma stam eller spelare till slutet och inte sluta för att man förlorar, och man ska även visa respekt mot sina motspelare, medspelare och inte backstabba folk. sen ska man inte göra som henke o "vända kappan efter vinden"

men ni spartaner bryr er väl inte om det

och johan, jag har inget otalt med dig, än
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
det är ett spel. patetiskt att så många tar det så allvarligt haha

klart man kan spela när "allt är över" så länge man har roliga o bra personer som fortsätter spela med en.. herregud henke väx upp

Men, när du är nollad och världen stängd, då förlorar du ju din heder?

Som kapten behöver du ej stanna på fartyget när de går under som du skulle göra förr i tiden. När de är kört så är de kört, när fienden har 99.99% av byarna så kan du ju inte göra något. Va har det med heder att göra?

Heder för mig är en helt annan sak
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Men, när du är nollad och världen stängd, då förlorar du ju din heder?

Som kapten behöver du ej stanna på fartyget när de går under som du skulle göra förr i tiden. När de är kört så är de kört, när fienden har 99.99% av byarna så kan du ju inte göra något. Va har det med heder att göra?

Heder för mig är en helt annan sak

som bevisat, du har ingen aning om vad heder är..
 

DeletedUser

Guest
att stanna i samma stam eller spelare till slutet och inte sluta för att man förlorar, och man ska även visa respekt mot sina motspelare, medspelare och inte backstabba folk. sen ska man inte göra som henke o "vända kappan efter vinden"

men ni spartaner bryr er väl inte om det

och johan, jag har inget otalt med dig, än

Då har vi helt enkelt väldigt olika åsikter.

Jag ser inte varför du skulle ha något otalt med mig, varken nu eller i framtiden.
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Men, när du är nollad och världen stängd, då förlorar du ju din heder?

Som kapten behöver du ej stanna på fartyget när de går under som du skulle göra förr i tiden. När de är kört så är de kört, när fienden har 99.99% av byarna så kan du ju inte göra något. Va har det med heder att göra?

Heder för mig är en helt annan sak

Håller fullständigt med! haha roliga att säga jag är ett skämt när du har gömde dig hela tiden hybris pojken tills henke sa vart du körde.
Så rolig se tidigare när muppen sa VAMP SKA VINNA VAMP KOMMER KROSSA ER hahahaha ja du tog inte så lång tid innan ni blir bortadlade igen.
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Håller fullständigt med! haha roliga att säga jag är ett skämt när du har gömde dig hela tiden hybris pojken tills henke sa vart du körde.
Så rolig se tidigare när muppen sa VAMP SKA VINNA VAMP KOMMER KROSSA ER hahahaha ja du tog inte så lång tid innan ni blir bortadlade igen.

haha jag ana att du skulle dyka upp.. patetisk som du är :D

"gömde" mig, fanns fan inget att gömma sig för men jag visste att ni ville veta vart jag satt så det va roligare att vänta med att berätta, sen att henke berätta vart jag satt är bara ännu ett bevis på hans brist på heder o respekt för andra..
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
haha jag ana att du skulle dyka upp.. patetisk som du är :D

"gömde" mig, fanns fan inget att gömma sig för men jag visste att ni ville veta vart jag satt så det va roligare att vänta med att berätta, sen att henke berätta vart jag satt är bara ännu ett bevis på hans brist på heder o respekt för andra..

haha du dyker själv upp över allt din sopa! VAD HÄNDE? BAM ni förlorade. minns när du sa aids skulle förlora på v31 hahahahah du försvann direkt efter det :)
 

Jockebergs

New Member
Reaktionspoäng
1
måste ju dock håla med mesut på denna. du sitter och gömmer sig och skickar aldrig anfall och inte vågat dig till fronten klart du inte ligger på inks då.
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
måste ju dock håla med mesut på denna. du sitter och gömmer sig och skickar aldrig anfall och inte vågat dig till fronten klart du inte ligger på inks då.

jag sitter inte o gömmer mig och inte vågar mig till fronten? ni tror fan för mycket om er själva om ni tror ni har den effekten
 

DeletedUser

Guest
jag sitter inte o gömmer mig och inte vågar mig till fronten? ni tror fan för mycket om er själva om ni tror ni har den effekten

Måste försvara lite här. När Hybrid fick kontot så hade kontot ingen front, de va ett mer eller mindre rent deffkonto i rimmet. Inget han hade byggt upp, utan ett val orginalet på kontot gjorde så att säga.
När jag sedan satt på Hattis och vi började IA lite smått så flög alla på safebyarna, medan mer eller mindre ingen ville ha frontbyar. Hybrid va faktiskt en av de väldigt få som faktiskt ville plocka lite front för att komma framåt.
 

DeletedUser

Guest
Vissa spelare är saknade på Världen,

Dock så har ju Hogans O tinglo startat upp sina konton.. Så vill eg passa på att varna ns, sparta o suga.. Nu kommer susa, Håll i i hatten ;)


Bara mesut som saknas <3
 
Topp