OBS! Rapportering av inlägg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Mina kära underbara vänner från V1,

Jag som forumsmod för V1 ville bara informera er om en liten detalj som nog många av er redan vet om men detta går mest ut till dem som inte vet det ännu och även påminna er som vet om detta redan (man kanske glömmer bort det med tiden eller så tänker man inte på det så ofta numera).

För att underlätta i forumet och kunna hjälpa till och hålla rent så finns det en liten funktion som heter: "rapportera inlägg" och ser ut som på den här bilden:

nqwx2a.jpg


Ifall ni ser några inlägg eller trådar som bryter mot reglerna, tex: Off-topic (hör inte till trådens ämne), spam, personliga påhopp, svordomar, rasistiska inlägg, referenslänkar till andra spel eller reklam för andra hemsidor, viruslänkar, m.m

Allt detta kan ni rapportera in så ska vi forumsmoderatorer gå genom detta och sätta ut rätt straff för rätt brott, vi försöker sträva efter att vara så rättvis vi bara kan så vi skulle bli evigt tacksam om ni kunde hjälpa till så fort ni ser något som inte hör till här i forumet.

Vårt forum är som våra hem, vi ska kunna känna oss som en del i familjen och det ska vara en bra stämning så man kan känna sig välkommen! Jag som forumsmod kommer att göra mitt bästa för att alla vi som är här ska trivas så bra som möjligt! :)

Med vänliga hälsningar,

Thomas "Zonic" S.
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp