OBA, OBF, OBT eller inget?

DeletedUser

Guest
Haha, du är så jävla cool TGOW. Jag önskar att jag en dag blir som dig.
 

DeletedUser

Guest
Utan att läsa något inlägg i tråden säger jag så här.
Jag tycker att det bara är löjligt med ob på starten. Det visar bara att du är dum nog att slösa bort alla trupper.
Bättre att vänta, farma barbs och inaktiva spelare. Sen när du har ett stort trupp övertag kan man rensa.
 

DeletedUser

Guest
Kan säga så här. Den första spelaren som har 100 byar i ett kluster och har 0ob kommer ivf jag att kalla en Legend. För där har du en spelare som kan föra krig
 

DeletedUser

Guest
Utan att läsa något inlägg i tråden säger jag så här.
Jag tycker att det bara är löjligt med ob på starten. Det visar bara att du är dum nog att slösa bort alla trupper.
Bättre att vänta, farma barbs och inaktiva spelare. Sen när du har ett stort trupp övertag kan man rensa.

Utan att egentligen bry mig ett skit, så måste jag påpeka hur duktig jag tycker att du är. Och hur mycket jag diggar sarkasm.
 

DeletedUser

Guest
ODA och ODD (förlåt mig för Engelska uttrycken, låter så sjukt fult på svenska) är tidigt mycket dåligt. ODD är aldrig något bra att ha, fast ODA, när man har över 1-3 miljoner poäng visar att man är en aggressiv spelare, vilket alla bra spelare bör vara. Jag själv är mycket passiv i början av en värld och farmar bara inaktiva och barbs för jag vill ha kvar mina trupper.
 

DeletedUser

Guest
Allt handlar om att sända meddelanden till sina fiender.

Mycket oda: Anfaller du mig kommer jag att kötta sönder dig, så gör inte det.
Mycket odd: Anfaller du mig kommer min stam att deffa upp mig så dina trupper dör. Å andra sidan är resten av stammens byar tomma på trupper så be dina polare adla oss bakifrån :)
 
Topp