OB spelare

Vem förtjänar er röst, i OB mestare?

  • Yeojin - 11,52 Mio.

    Röster: 8 11,4%
  • LordEHS - 10,61 Mio.

    Röster: 2 2,9%
  • Danneboy - 10,54 Mio.

    Röster: 24 34,3%
  • Berntan - 9,85 Mio.

    Röster: 5 7,1%
  • amped - 9,37 Mio.

    Röster: 15 21,4%
  • Bluespills - 8,22 Mio.

    Röster: 0 0,0%
  • RockaN - 7,95 Mio.

    Röster: 1 1,4%
  • Garga1 - 7,72 Mio.

    Röster: 0 0,0%
  • Clone038 - 7,03 Mio.

    Röster: 4 5,7%
  • Vedboden - 6,47 Mio.

    Röster: 11 15,7%

  • Totalt antal röstare
    70
  • Enkät stängd .

DeletedUser

Guest
Eller så beror det på att man inte får lika mycket anfall på sig...

Jo, det kan det ju förstås vara. Är inte äns tpp 40000 på .se, så jag lyder er proffs, men är det inte så att om du attackerar din granne, med samma poäng, eller nästan så kommer grannen attackera tillbaka. Då får man ungefär OB som Yeojin:

6miljoner Def
6miljoner Attack

Det tycker jag säger mer en 10miljoner Attack eller 10miljoner Def. Eller? :eek:

10miljoner attack kan ju vara att man tagit många "mellanstora" spelare som inte vågar/kan attackera tillbaka?
 

DeletedUser

Guest
Var dock fler än 1 granne som attackerade Yeojin och det var nog inte bara hans deff som dog där.
 

DeletedUser

Guest
Var dock fler än 1 granne som attackerade Yeojin och det var nog inte bara hans deff som dog där.

Intressant!

Men KFH var ju ganska små vid den tiden, dom kan väl inte haft råd att assistera så mycket?

Vet du något mer? Skulle vara riktigt intressant att få veta mer om vad som hänt yeojin. Har alltid försökt få historian sagt, men ingen vet exakt vad som hänt.
 

roytoyboy

New Member
Reaktionspoäng
0
Intressant!

Men KFH var ju ganska små vid den tiden, dom kan väl inte haft råd att assistera så mycket?

Vet du något mer? Skulle vara riktigt intressant att få veta mer om vad som hänt yeojin. Har alltid försökt få historian sagt, men ingen vet exakt vad som hänt.


KFH var väl inte speciellt små på den tiden väl ?
Har för mej att dom var rankade 5:a eller nåt när vi i ATWM hoppade på han.

Rätta mej om jag har fel..
 

DeletedUser

Guest
KFH var väl inte speciellt små på den tiden väl ?
Har för mej att dom var rankade 5:a eller nåt när vi i ATWM hoppade på han.

Rätta mej om jag har fel..

Jo, du har nog rätt. Men ändå hade dom ju inte många miljoner, även fast dom var en av dom största.

Någon som vet vad som egentligen hände vid den tiden?
 

DeletedUser

Guest
Jo, du har nog rätt. Men ändå hade dom ju inte många miljoner, även fast dom var en av dom största.

Någon som vet vad som egentligen hände vid den tiden?




Det finns några trådar om vad som hände.

Del 1 kan du läsa om i KFH & SUN vs -JA- & -JA-A
(med reservation för JAs tagar)

Del 2 kan du läsa om i Låt det bli vedergällning eller något liknande som xray skrev.....är inte riktigt säker på vad tråden heter men det är nånting med vedergällning.


Är det något som saknas så kan jag försöka hjälpa till att fylla i några luckor då jag själv var med i SUN när detta begav sig.





Vad gäller röstningen här så röstar jag på berntan för att vi mer eller mindre alltid varit i samma stam.....ganska kul att se en som är med i samma stam som ligger med på en sådan här lista och då måste man väl nästan rösta på dom? =)
 

DeletedUser

Guest
berntan fick min röst då jag vet att dom fick slut på sin off mot han samt att dom tom fick avboka hans byar hehe

finns en lirare till som skulle förtjäna en röst och det e pilsker, tråkigt nog finns han ej med på listan..
 

DeletedUser

Guest
nej han finns ej kvar. hans barn gick före TW. men han bjöd dom på en riktig fight
 

DeletedUser

Guest
Pilsker hade fått min röst med om han fanns kvar, den insatsen han gjorde mot NiC och THO vart minst sagt beundransvärd. Fick nog många av deras spelare att slita sitt hår i frustration.

Han var även topp 10 i anfallsOB när han blev nollad av NiC & Co om jag inte minns fel.
 

DeletedUser

Guest
Pilsker hade fått min röst med om han fanns kvar, den insatsen han gjorde mot NiC och THO vart minst sagt beundransvärd. Fick nog många av deras spelare att slita sitt hår i frustration.

Han var även topp 10 i anfallsOB när han blev nollad av NiC & Co om jag inte minns fel.

du minns helt rätt :)
 
Topp