O-G vs =K=

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

kanske sant, men kanske lite jobbigt att de har bombat massa off mot er. de första spelaren de adlade , gjorde den fin offenisv, och kosta en del, sen gjorde O-G en gangbang, när =K= förlora hälften av sina trupper,
 

DeletedUser

Guest
Tits, synd att du har slutat, dig saknar man att se. Jag ser grattis till =K= som har kämpat bra mot 2 stammar och Grattis till O-G och kort som kommer mega senare och ta skiten hem.


K som du håller kärt
gömmer sig i en håla
motståndet ingenting värt
våra attacker kunde dom inte tåla.


Vi tar inte hem någon skit i O-G, den lastar vi av hemma hos dig,
 

DeletedUser

Guest
Seriöst Mesut,håll klaffen! du babblar på och man ser dig skriva överallt och påstår massa grejer men i slutändan så är allting skitsnack. Att Kort ber hjälp av sina allierade är helt naturligt när dom blir överraskade! Har du någonsin fått ett överraskningskrig emot dig? att du vaknar upp en morgon och upptäcker att du har en massa inkommande och du kan inte göra mycket mer än att försöka ornda upp allt,snipa adelsmännnen du hinner snipa etc. Kort håller förmodligen på och om-organiserar sig och när dom är färdiga med det kommer =K= få det ännu jobbigare,visst O-G ger =K= ett helvete,men när Kort börjar kan dom inte lämna den fronten odeffad. Dessutom har jag sett =K='s attacker,dom hade ändå inte överlevt länge om dom hade slagit ut Kort,alldes för klumpigt,men det hör inte till saken!
 

DeletedUser

Guest
48 timmar in i kriget är det dags för lite uppdatering på statsen.


Det är fortfarande mycket jämt som ni kan se.

Side 1:
Tribes: O-G
Side 2:
Tribes: =K=
Players: ewing, Studs

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 62
Sida 2: 5
Skillnad: 57

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 588,906
Sida 2: 47,980
Skillnad: 540,926

chart
 
Senast redigerad av en moderator:

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

trevligt, Grattis, till =K= som har krigat bra. håller inte käften, gör vad jag vill.
 

DeletedUser

Guest
såklart när O-G gjorde gangbang. ^_^

På vilket sätt gjorde vi gangbang. Som jag ser det gjorde vi bara BANG BANG

Ni gick på vår allierade och vi gick då på er.

ettan går på tvåan. som jag ser det så sökte O-G den jämnaste fighten dom kunde hitta jämte dom fem starmmarna de redan hade krig mot. När ni gick på Kort gjorde ni valet mycket enkelt för oss.

men ni kämpar mycket väl .. ...... . . ........not

och du behöver inte komma med någon pissekommentar att du inte spelar med dom. Eftersom du är hejaklacksledare så ser vi även dig som medlem av =K=
 

Tottas

Member
Reaktionspoäng
1
detta blir liiiite för svårt att kriga då vi har 3stammar på oss.. OG laser och kort. :)
 

DeletedUser

Guest
detta blir liiiite för svårt att kriga då vi har 3stammar på oss.. OG laser och kort. :)

ja det är synd om er men vi i O-G är det riktigt synd om. Vi har sex stammar att slåss mot. Lite svårt känner vi att det år då. och istället för att säga att vi är kassa här på externa så säger vi att alla andra är fega..

hoppas jag tolkar ditt resonemang räntt kompis.
 

DeletedUser

Guest
72 timmar in i kriget är det fortfarnde jämt


Side 1:
Tribes: =K=
Players: ewing, Studs
Side 2:
Tribes: O-G

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 95
Skillnad: 88

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 65,549
Sida 2: 896,400
Skillnad: 830,851

chart
 

ewing

New Member
Reaktionspoäng
0
....

Hej igen.

Såg på TW-stats att jag förlorat några byar :(

Man måste iallafall gratulera O-G, med rödingen i spetsen, till ett mästerligt krig! Inte ofta man ser sådan statistik så fort i ett krig. Att jag och Studs är med i statistiken är ju självklart på många sätt och jag kan förstå på de många inläggen här att O-G är stolta över sin statistik - med all rätt! Iofs är det väl bara rrödingen som skriver här, men man kan väl utgå ifrån att stammen i övrigt är stolta över sin ledare?

Nåväl, grattis än en gång!
 

DeletedUser

Guest
4dagar in i kriget kan vi se att det är lite svårare att hålla fronten deffad och det har varit några fler retakes.

Side 1:
Tribes: =K=
Players: ewing, Studs
Side 2:
Tribes: O-G

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 14
Sida 2: 118
Skillnad: 104

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 130,304
Sida 2: 1,112,443
Skillnad: 982,139

chart
 
Reaktionspoäng
0
Stolt är bara förnamnet. En viss eufori sprider sig när han entrar skypen....

Så, har du helt glömt att det är jag som är ledaren för stamen och inte vätter? =D

till Ewing - jag som ledare, är väl inte allt för stolt - vi borde ha adlat mer , för alla deltar inte, och det är ingenting jag som ledare tycker är trevligt, eller något jag är stolt över. Så.. förhoppningsvis så kan personerna slakta på lite mer, för jag anser fortfarande inte att vi har bevisat något på denna värld, folk ger ju för fan bara upp när dem möter oss.
 

DeletedUser

Guest
vår ända chans är att göra en allians för att rädda världen! vilka hänger me? :sneaky:
 
Topp