O-G vs =K=

DeletedUser

Guest
=K= =K= =K=
måste
GÅ GÅ GÅ .

krigar med Kort Kort kort
måste bort bort bort


Deffar de gamla Aj aj aj
O-G sjunger bye bye bye
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
=K= kommer kötta er, dags att lägga ner O-G...

Detta var det rykte jag prata om :sneaky:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

Stammen Kort e fegaste lirarna, som ber om O-G hjälp , klarar inte en egen krig som vanligt. ^_^
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

inte på spelet, folk brukar inte lägga in i sin andra krig som Klöverdam, sa de kommer vända spelet, att få hjälp av 1 stam som är 4 ggr stor som =K=, de så fegisar inte klarar sig, rättvis match. Kort är O-Gs hundar. ;)
 
Reaktionspoäng
0
inte på spelet, folk brukar inte lägga in i sin andra krig som Klöverdam, sa de kommer vända spelet, att få hjälp av 1 stam som är 4 ggr stor som =K=, de så fegisar inte klarar sig, rättvis match. Kort är O-Gs hundar. ;)

i all ärlighet så kan väl du säga så om alla stammar som är allierade eller har någon form av relation med oss? Just pga våran storlek. Men att vi hjälper våra allierade är självklart.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
-,-

folk ska ofta sköta sitt krig, O-G har klarat sig, jätte bra om jag får säga själv, varje spelare ska skötta spel, ni kanske spel. världen e ändå döenden, denna krig skulle va spännade men hade fel, spelare i Kort har större spelare än =K=,som proffset, han har 150k meren han som är rank 1, i =K= :p
 

DeletedUser

Guest
Det spelar ingen roll vilka vi går i krig med å får vi höra hur fega vi är och hur fel det är. men pissar du på en allierad och som är betydligt mindre och sen försöker få det till att det skule vara en jämn kamp kam jag inte mer än skratta när O-G nu tar fram släggan. Jag hoppas på en lika jämn kamp här som den om hade varit mellan =K= och kort.

men mest hör jag gråt här ute.

Kanske det blir bättre vid tio ikäll då vi kan dra statsen för det första dygnet i detta jämna och rättvisa krig
 

DeletedUser

Guest
Stammen Kort e fegaste lirarna, som ber om O-G hjälp , klarar inte en egen krig som vanligt. ^_^

nu måste jag faktiskt citera detta för du vet inte vad du säger... Epic! sammarbetade ju med Kaizen för att få ner en enkel stam som ToM. En stam kan lika gärna ta hjälp av en annan stam för att få övertaget...

I detta fall var kort hälften så stor som =K= och =K= hade planerat långt i tid och överraskade oss, vi hade inte planerat något när de attackerade oss och vi fick leva med det. Men bara för att vi har en relation med O-G och tar hjälp från dom för att ta ner en stam som överraskade oss, hade planerat i en lång tid oh var dubbelt så stor så kallar du oss fega?

Tänk efter innan du skriver något mesut ^_^
 

ewing

New Member
Reaktionspoäng
0
Det spelar ingen roll vilka vi går i krig med å får vi höra hur fega vi är och hur fel det är. men pissar du på en allierad och som är betydligt mindre och sen försöker få det till att det skule vara en jämn kamp kam jag inte mer än skratta när O-G nu tar fram släggan. Jag hoppas på en lika jämn kamp här som den om hade varit mellan =K= och kort.

men mest hör jag gråt här ute.

Kanske det blir bättre vid tio ikäll då vi kan dra statsen för det första dygnet i detta jämna och rättvisa krig

Ledsen att behöva konstatera att jag tycker att du är en extremt osympatisk människa. Varje värld har sina stora spelare som blir ihågkomna för det de uträttat i spelet, i stammen och utanför stammen. Det finns sådana spelare i din stam som du borde ta lärdom ifrån...

Det finns regler för detta spel och du, tillsammans med din stam, har inte brutit mot någon av dom!!! Du behöver inte försvara dig! Att några tycker att ert handlande är lite fegt och ynkligt kan du knappast göra någonting åt.....

Lev väl // E
 

DeletedUser

Guest
inte på spelet, folk brukar inte lägga in i sin andra krig som Klöverdam, sa de kommer vända spelet, att få hjälp av 1 stam som är 4 ggr stor som =K=, de så fegisar inte klarar sig, rättvis match. Kort är O-Gs hundar. ;)

Mesut, du är pinsam, Snälla var bara tyst..för din egen skull iaf.

Vi har ALDRIG bett om hjälp i ngt krig förutom detta, så var du får det ifrån fattar jag inte. Men än en gång så är din "fakta" fucked up =)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

m jag är pinsam, bättre än att va fegis.. som du sa ni skulle vända spelet de gjorde NI inte. O_O
 

DeletedUser

Guest
Ledsen att behöva konstatera att jag tycker att du är en extremt osympatisk människa. V // E

Kan bara hålla med. Jag är en grymt elak och genomrutten människa Speciellt efter att min stam attackerade din.
Det gjorde mig till ett riktigt svin.

För att vara riktigt sympatisk skulle vi har gråat oss och gett er vinsten. Jag förstår ditt tankesätt precis

puss
 

DeletedUser

Guest
m jag är pinsam, bättre än att va fegis.. som du sa ni skulle vända spelet de gjorde NI inte. O_O

nu får du lägga av mesut innan jag bokstavligen kommer hem till dig och gör otäcka saker, (får inte säga vad får då blir moden sur..) det är irriterande att du skriver utan fakta i huvud taget, bara tolkningar!
 

DeletedUser

Guest
Kan berätta för alla undrande att Kortleken aldrig bett oss i Operation Gåsen att hoppa på =K=. Det är ett beslut vi tagit aldeles själva eftersom vi tyckte att dom grannarna vi hade där uppe i norr var så bra och vi inte ville byta bort dom.
 
Topp