Nystart

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
På grund av tidigare händelser har jag blivit berövad det som gjorde denna världen rolig, nämligen mina stamkompisar. Jag var inte först med akademi men det var nära, efter att ha startat 32 timmar efter världens start och dessutom gått igenom två dagars ban så tycker jag att jag lyckats göra hyffsat bra ifrån mig ändå. Dock inte utan hjälp från mina fina pirater. Det jag har gjort är att jag bevisat för mig själv att jag kan starta på en värld fortfarande (var i en liknande position på v10 också) och det är jag nöjd med. Den roliga biten upp till akademi är nu över och som sagt så är det fruktansvärt tråkigt utan vännerna så jag har ingen vidare lust att fortsätta där jag ligger. Jag kommer därför att lägga ner detta kontot och starta upp på nytt lite senare. Grattis till mina grannar som nu får slåss om den bästa farmen på v12 samt ett jävla bra adelsmål! ;)

Vill önska SC 5 lycka till och jag hoppas att det går bra för er.

//LemonLime aka Ei Fleisch
 

DeletedUser

Guest
Ja.. Mycket har hänt i denna världen tyvärr :(

Får väl bara säga lycka till senare då och ha de bra!
 

DeletedUser

Guest
Du har gjort det riktigt bra min vän. Lycka till med nystarten
 

DeletedUser

Guest
Håller med alla här! Du har gjort ett kanonjobb tycker jag! :)

Du ska vara stolt över dina insatser! Och btw: Älskar dig min suris ;) <3

/Zonic
 

DeletedUser

Guest
Woho jag blev upplåst, nu ligger jag bara en vecka efter dock -.- ses i en annan värld alla, ses på skype dani
 

DeletedUser

Guest
Plus de två dagarna som vi inte spelade i starten. För den som räknar blir det ca 7.
Tack ska ni ha allihop (utom Olivre som bara spammar)!
 

DeletedUser

Guest
Får man bara 5 dagars bann för fusk? Eller var de inte fusk å de drog tillbax bannen? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Det tog 5 dagar för dem att komma fram till att det inte var fusk. Jag hade turen att hinna ge admins den information de behövde för att bevisa min oskuld innan de försvann spårlöst dock så jag blev upplåst efter 2 dagar.
 

DeletedUser

Guest
Lägger upp mitt fina citat här igen nu då.

Diskussioner, rykten, inlägg, w/e angående bannade spelare etc hör inte hemma på forumet. Så enkelt är det. Det belönas från och med nu med straffpoäng.
Om det ska vara så, så kan jag dra ett citat ur reglerna, ifall det hjälper?
 

DeletedUser

Guest
"Klagomål/diskussion som riktar sig mot spelledningen eller de regler som vi har på forum och spel, skall skickas till supportsystemet så som det är tänkt."

Det här inkluderar även avstängningar.
 

DeletedUser

Guest
Nu är du off topic i min tråd mudde :( Du kan låsa den. Har börjat om.
 

DeletedUser

Guest
Jag är aldrig Off Topic, jag är mudnor. Dah ^^

Fast, vi låser tråden.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp