Nyheterna & vädret i v12

DeletedUser

Guest
hahaha meeh, han som sa de såklart;) den lilla 9-åriga tjejen, det är min dotter:)

Då går vi in på detaljer lite.. Du bor alltså inte med hon nu, men det är din dotter och du har tänkt bli sambo med hon SENARE, menar du då när hon blir äldre så hon är nog gammal att gifta sig? :pp

(Vill reservera mig för att kl är nattetid och det är lördag)

:cool:
 

DeletedUser

Guest
får väl klargöra för alla öldrickande clowner att den blivande sambon är en han, och är den som uttalade sig om hur han lärde 9-åringen att spela!:) ...och det är HON som är min dotter, och hon bor hos mig redan:)
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
Efter helgen har kommit och gått så har vi lite uppdatering kring nyheterna och vädret som vi hoppas folk faktiskt läser och uppskattar.

Vädret:
Om vi tar oss en titt på världens väder så har vi haft mycket vind och blåst runt om i landet, där många opinioner blåst runt..
Temperaturen är fortfarande tropisk för TYT's kärnkluster, medans fronterna blåser det kallt och vi varnar för isbildning och rekommenderar att alla nu förbereder sig för vintern, för om man ska följa prognosen som varit dem senaste dygnen så kommer denna kallfront att hålla i och kan mycket väl utvecklas till ett ordentligt snöoväder..

Våra väderstationer runt om har rapporterat in runt om rimmarna att det är en kylig förväntan när man har hört ortsborna diskuterat mellan varandra om vad vintern har att komma med detta år.. Vissa är fortfarande optimistiska men allt fler glada miner byts nu ut emot bittra, väderbitna ansikten med allt för få leenden..

Nyheterna:

Helgens nyheter är full av små viskande om denna 9åring som adlade byar utav Federation med ytterst lite handledning, och vi på nyhterna hoppas kunna få en intervju med denna tw's version av Leo Messi, så världens spelare och åskådare på detta forum vet, om detta underbarn kommer göra ett besök på nästa värld, och sen synpunkter på spelet, samt några få ord från barnet's sensei..

Utöver detta så hoppas nyheterna på att kunna komma upp med lite andra intervjuer med spelare runt om i världen.. Har ni någon spelare ni är intresserad av men inte vill ta kontakten själv, eller någon ni vill ska få sina 15 minutes of fame, och tilltänkta frågor som ni vill adressera, hör då av er med ett PM inne på världen till mig(Lilla Åsnan) så ska jag se vad jag kan ordna..

Tack för mig för denna gång...
 

DeletedUser

Guest
Altså har läst mycket i forumet men aldrig skrivet ennu.

Men jag måste då seja att detta är det bästa i v12 forum jag har läst bra jobbat Åsnan:D
 

DeletedUser

Guest
Altså har läst mycket i forumet men aldrig skrivet ennu.

Men jag måste då seja att detta är det bästa i v12 forum jag har läst bra jobbat Åsnan:D

Tackar, men mycket av credsen bör också dedikeras min kompanjon Hejarklacksanförare.. annars får vi se det här igen från våran cheerleader..
balackgrinar.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag måste ge cred till TYTs nyförvärv, har hört rykten om att denna spelare har bland de bästa att lära av ;)
 

DeletedUser

Guest
det är roligt med nyheterna och vädret men jag saknar sporten skulle ni inte kunna få in det i eran nyhets sändning?
 

DeletedUser

Guest
Ja snälla , vill ha något roligt att läsa på det här forumet:sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Får ta och vänta någon dag så kommer det komma ut nyheter lite senare i veckan..
 

DeletedUser

Guest
NU gick sparkiz över gränsen ^^ nu kommer jag ta fram yxan och hugga ner en gång fram till han rawr hoppas du e rädd höhö
 

DeletedUser

Guest
Det kommer bli skogsbrand höhö det är på tok för varmt!
 
Topp