Nyheter, top of the line

DeletedUser

Guest
Enligt en mycket säker källa så har jag fått det bekräftat att den stora Ic3Princ3 har fått möjligheten att ta över Hezekiels konto.

Varför, hur eller när detta inträffade är ännu okänt. Vilka effekter detta kommer ha på omvärlden är att se.

Källförteckning:
Ic3princ3
 

DeletedUser

Guest
:eek: sveriges bästa tw spelare kommer till v4:eek: hhehe välkommen:p
 

DeletedUser

Guest
Jag hade redan förstått att ic3 kommit - grafen pekar ju neråt :)
 

DeletedUser

Guest
:eek: sveriges bästa tw spelare kommer till v4:eek: hhehe välkommen:p

Finns många som har namnet bäst på tw.se. jag kan säkert dra en lista på 10 pers som man kommer ihåg direkt från andra världar. Det är omständigheterna som gör en spelare bra.
 

DeletedUser

Guest
Finns många som har namnet bäst på tw.se. jag kan säkert dra en lista på 10 pers som man kommer ihåg direkt från andra världar. Det är omständigheterna som gör en spelare bra.

Jo det är sant, dock finns det faktiskt en spelare som är nummer 1 i vilka omständigheter som helst, Dante är kungen på .se och kommer vara så länge han spelar.
 

DeletedUser

Guest
Är nog böjd att hålla med. Som jag sade tidigare, finns säkert en 10 spelare som har fått den benämningen, en av dom är Dante, men det finns kanske 9 till

dante va nog i en klass för sig själv innan han besluta att lägga ner v3
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
finns ingen som e bäst i mina ögon, men däremot finns de flera som e bäst på olika saker..
 

DeletedUser

Guest
Fattar inte hur man orkar diskutera vem som är bäst. Den som är bäst är väl den som inte har något annat liv än TW. Inget att vara stolt över då.
 
Topp