Nya regler för rating-trådar

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Nya regler:

  • Det är inte okej att att posta direkt efter sig själv.
  • Det är inte okej att kommentera samma person under en sida.
  • Alla kommentarer om andras signaturer/avatarer (förutom den du kommenterar) ska läggas i en spoiler för att underlätta för personer som bara vill se rating.

Ex:

B bedömer A
C bedömer B
A bedömer C och kommenterar B's bedömning på a's signatur i en spoiler
C bedömer A och kommenterar A's kommentar på B's bedömning av A's signatur i en spoiler.
D bedömer A
A bedömer D
osv..

Vad som skiljer de nya från de gamla är att det nu inte finns någon 24h regel och att allt som inte rör personen ovanför dig ska ligga i en spoiler.

De nya reglerna kommer att testat under en vecka och vi kommer sen utvärdera om vi ska gå tillbaka till de gamla systemet eller behålla det nya.

Frågor och kommentarer tas i denna tråd.

//EhnEn
 
Senast ändrad:

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Så länge det inte är en person som du under samma sida har lagt en rating på så får du posta hur många gånger du vill per sida.
 

Amplify

Member
Reaktionspoäng
0
Själv tycker jag man borde göre en ordentig motivering till varför man ratar som man gör. :cool:



amp.
 

DeletedUser

Guest
Varför ändra på fungerande regler? Nu blir de enligt mig iaf att samma spelare (med ett lr flera konton) nästan kan "fylla" en helt egen sida.

Jag har 5 "kända" nick knutna till mig och ett antal till som inte många vet att jag sitter på. Med dom kontona så kan jag med andra ord lätt fylla upp 20 poster på en sida, nu har jag dock inte planer på att göra något sådant då jag oftast bara är inne på ett konto.

Men som en spelare (nämner inga namn) redan bevisat i tråden så är de fullt möjligt att göra minst en halv sida.

Så hoppas att dessa regler blir slopade lr att även fast möjligheten finns inte "utnyttja rätten" att posta varannan/var tredje post på sidan.
 

DeletedUser

Guest
Varför ändra på fungerande regler? Nu blir de enligt mig iaf att samma spelare (med ett lr flera konton) nästan kan "fylla" en helt egen sida.

Jag har 5 "kända" nick knutna till mig och ett antal till som inte många vet att jag sitter på. Med dom kontona så kan jag med andra ord lätt fylla upp 20 poster på en sida, nu har jag dock inte planer på att göra något sådant då jag oftast bara är inne på ett konto.

Men som en spelare (nämner inga namn) redan bevisat i tråden så är de fullt möjligt att göra minst en halv sida.

Så hoppas att dessa regler blir slopade lr att även fast möjligheten finns inte "utnyttja rätten" att posta varannan/var tredje post på sidan.

Som SPooK säger, ville testa och visa att du verkligen kan sitta och kommentera nästan en hel sida själv...
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
som sagt så kommer detta testas under en vecka för att sedan utvärderas.
 
Topp