Ny på jobbet

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Inget mer lunk i regn och gömma sig under träd det kan jag lova.

Haha vi i sthlm kanske kan låna ut lite bra väder till gbg nästa gång.
Var ju otroligt bra väder på samtliga träffar i Stockholm. iofs brukar vädret vara osäkrare på västkusten men men.

Kommer väl dyka upp om det blir någon kul träff, har ju inte missat någon hittills. Dock ska jag erkänna att en falun/borlänge-träff verkar väldigt avlägsen för mig. Fel håll att åka åt.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Som det verkar är majoriteten av träffarna nere i södra sverige vilket gör det lite besvärligare för en norrläning!

Har tidigare lirat det här spelet men alldrig varit på någon träff. Men det verkar vara bättre organisation över de i södra sverige då majoriteten av de aktiva i forumet verkar vara från söder.?? Så Mr.R du är alltid välkommen hit upp också! =)
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Södra Sverige är väll mer bebott än norra? Så inte konstigt xD Fast beror nog lite på alla dessa träd och utomhusfrysar xD
 

DeletedUser

Guest
Är absolut inget omöjligt att fixa en fest i norr så som conzek försökte med tidigare.
Hoppas att nån annan kan ta ett sånt initiativ senare så jag har nått att bygga på då jag inte känner till så mycket om norra sverige :eek:
 

DeletedUser

Guest
Smurfen kan understödja i Skellefte iallafall! =)
Allt från i skogen till lokaler i schtaan.
 

Kräksjukan

Member
Reaktionspoäng
0
Vad alla har tråkiga städer att komma med. Bara storstäder eller liknande. Bättre att ha en träff i Sveriges kändaste stad, (i en annan del av) Köping. :)
 
Topp