Ny mod v18...

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Hej på er nu har ni fått er nya Moderator..... och det råkade bli jag pias. Jag spelar just nu bara på v11 och v16 som Nightfall..
Har spelat sedan våren 2008 och började spela seriöst i v3 i BIA som stammen hette på den tiden... Jag kommer att försöka vara hård men rättvis :) Jag tillhör en av gamlingarna här i spelet, ja i år räknat(ålder irl), så jag kan ju komma att fråga vad en del ord och uttryck betyder.
542968_10150743053174234_717889233_9492813_1304574334_n.jpg

Ja ni får gärna fråga mig mer men om jag svarar är en annan sak.
Kram pias
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Hahaha Pias!! ;) Lycka till
 
Senast redigerad av en moderator:

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Kan ju tillägga att vissa uttryck och inlånade ord från engelskan inte accepteras av mig så du får hemskt gärna lov att ändra lite i ditt svar...
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Gillar att tänja på gränserna Pia.. :sneaky:
OK tänk då så här skulle mamma eller mormor acceptera det språket..... och vad betyder det på svenska... Smekmånad innan jag blir varm i kläderna, jag låter er rätta till det snabbt själva. Mycket trevligare så, eller hur?
Kram
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Jag får väll göra en liten omformulering.... jag känner mig fortfarande som en nybörjare emellanåt i TW men min verkliga irl ålder gör att jag tillhör gamlingarna..... = färre år kvar till 65 än de flestas år...
Kram
 

DeletedUser

Guest
ryktas att man går ifrån purk till pajas. :/ synd tycker jag.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Så lugnt och stilla. Vissa saker kan man se genom fingrarna men andra saker går inte.
Kram
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Grabbar språket, tack en liten skärpning och ni får gärna korrigera själva...
 
Topp