Ny lekstuga på världen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Visst var det ett genidrag allt!
Men jag tycker inte det var snällt, att försöka sänka moralen hos sin allians, eller i detta fall, en 1 minuts gammal allians som ni just hade startat krig mot enbart för att få över de som ni tycks kalla ''bra'', visst är dom bra allt men tycker att en allians ska vara mer pålitlig än en som denna!
Om det där kallas en allians så tycker jag att allianser inte är värda något....
En IAP hade kanske passat bättre, men vi hade en allians och ni bröt den för att ta våra spelare och sänka oss andras moral.... Varför inte låta det varit som det var tidigare?
Ni hade säkert kunna fått till det utan att förstöra en stam som ni hade allians med, som ni skriver nu så ville ni sänka vår moral, och det tror jag ni lyckades med -DV- är det ute med.

Men också ett genidrag, smart tänk och om man vill kunna komma någon vart i TW så behöver man ''genidrag''! Men ni har sett de jag skrev innan och ni vet vad jag tycker.



/// Jätten Lonius

Som TheGodOfWar säger här ovan så är det inte vi som har gjort något fel, då vi bröt alliansen med fem dagars IAP, med möjlighet för omhandling av samarbetet. Sen var det ju olyckligt att två barbarer hade adlats, och att de låg i våra farmskript. Sen var det ju såklart lite ouppmärksamt att inte kolla om de var i ny ägo, men det antar man inte när det är gamla barbarer man farmar.. Sen är det -DV-s eget fel då de hetsade upp sig så fruktansvärt över två anfall innehållande 70 LK och 100 LK+4 spej.

Sen var det ju -DV- som förklarade krig, inte vi. Så vi tog över dem vi diskuterat med tidigare och körde över -DV-.

Nu tänker jag inte skriva något mer, då jag anser saken igenompratad
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Bara en liten uppdatering där ni kan se hur det går för oss i kriget, adlingsvinnare från den senaste veckan:

Rank Stam Erövrade Byar
1 Träd 96

Så något krig kan man inte kalla det nu heller, men vi får byar att adla, det är också fint! ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp