Ny lekstuga på världen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

microblade

Member
Reaktionspoäng
0
FearFM Idag kl 21:01
Bäste Magnus!
Jag meddelar härmed officiellt att vi nu ligger i krig med varandra. Ledningen för DV har endast varit på plats sporadiskt idag vilket försvårat kommunikationen mellan ledning och medlemmar i vår stam. Medlemmarna vill ha krig och krig är vad dom får.


Hälsningar,

Niklas nia79


FearFM

Lycka till båda parter. Håll nu god karaktär här på forumet tack.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Haha, nämen FearFM, det var fan längesedan man såg hans namn på TW. För att vara exakt var det fan i starten av v5.
Sköj!
 

microblade

Member
Reaktionspoäng
0
-DV- har tappat hälften av de poäng de hade igår när krigsförklaringen kom. Dessvärre står det lika i adlingar för stunden.
 

microblade

Member
Reaktionspoäng
0
24h efter deras krigsförklaring kom och 25 spelare har lämnat stammen av en eller annan orsak.
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Finns ingen särskild statistik att erbjuda då många som vi adlar av nu är stamlösa, men allt vi adlar nu är från -DV-, så ni kan ju hålla koll på hur mycket vi adlar i stället

Vi är i alla fall nöjda med utgången.

/Brightside, Träd
 

DeletedUser

Guest
Ja, riktigt bra spelare behövs alltid! Eller, nu behöver vi inte så många fler, nu räcker det.. :)

Vissa gör motstånd trots oddsen, och de skall minnas för detta! Men nu börjar även de hårdaste brytas ner

Är man en riktigt bra spelare om man går över till fiendestammen? Tycker det är lite fegt och att man sviker sin stam då men det är bara vad jag tycker :)
 

studmuffin

New Member
Reaktionspoäng
0
Är man en riktigt bra spelare om man går över till fiendestammen? Tycker det är lite fegt och att man sviker sin stam då men det är bara vad jag tycker :)

Bra spelare kan knappast mätas genom byte av stam. Dock så spelar inte lojaliteten någon roll här tycker jag. Är ju bara idiotiskt att gå emot sin död om man har chansen att överleva och fortsätta lira.. Varför dö när man kan leva..
 

DeletedUser

Guest
Spelarna var redan klara att gå över dagar innan kriget kom. Att det blev krig fortare än beräknat var ju lite tråkigt, men samtidigt varför skjuta upp det oundvikliga?.

Genom att rekrytera aktiva, bra lokaliserade spelare, vann vi inte bara slaget på fältet, utan även malde ner moralen/lojaliteten hos de kvarstående spelarna.

Tog ner en top5 stam på 2,5 h.


Enligt mig ett geni drag, men det är bara vad jag tycker.. lämnar spekulationerna till er andra.:)

/D
 

DeletedUser

Guest
Visst var det ett genidrag allt!
Men jag tycker inte det var snällt, att försöka sänka moralen hos sin allians, eller i detta fall, en 1 minuts gammal allians som ni just hade startat krig mot enbart för att få över de som ni tycks kalla ''bra'', visst är dom bra allt men tycker att en allians ska vara mer pålitlig än en som denna!
Om det där kallas en allians så tycker jag att allianser inte är värda något....
En IAP hade kanske passat bättre, men vi hade en allians och ni bröt den för att ta våra spelare och sänka oss andras moral.... Varför inte låta det varit som det var tidigare?
Ni hade säkert kunna fått till det utan att förstöra en stam som ni hade allians med, som ni skriver nu så ville ni sänka vår moral, och det tror jag ni lyckades med -DV- är det ute med.

Men också ett genidrag, smart tänk och om man vill kunna komma någon vart i TW så behöver man ''genidrag''! Men ni har sett de jag skrev innan och ni vet vad jag tycker.



/// Jätten Lonius
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Visst var det ett genidrag allt!
Men jag tycker inte det var snällt, att försöka sänka moralen hos sin allians, eller i detta fall, en 1 minuts gammal allians som ni just hade startat krig mot enbart för att få över de som ni tycks kalla ''bra'', visst är dom bra allt men tycker att en allians ska vara mer pålitlig än en som denna!
Om det där kallas en allians så tycker jag att allianser inte är värda något....
En IAP hade kanske passat bättre, men vi hade en allians och ni bröt den för att ta våra spelare och sänka oss andras moral.... Varför inte låta det varit som det var tidigare?
Ni hade säkert kunna fått till det utan att förstöra en stam som ni hade allians med, som ni skriver nu så ville ni sänka vår moral, och det tror jag ni lyckades med -DV- är det ute med.

Men också ett genidrag, smart tänk och om man vill kunna komma någon vart i TW så behöver man ''genidrag''! Men ni har sett de jag skrev innan och ni vet vad jag tycker.



/// Jätten Lonius

Uhm, läs på lite bättre över hela händelseförloppet är du snäll - Träd bröt alliansen då de inte insåg att den gynnade någon och de startade inte anfallen utan -DV- började anfalla och förklara krig då en spelare i Träd råkade ha en -DV- by i sitt farmscript :) Men det är klart - förlorar man på det sätt ni gjorde behövs nog en fin bortförklaring :awsm:

I Rest my case!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp