Ny ägare på cezar

DeletedUser

Guest
Hej alla.
Jag har tagit över Cezar kontot, och jag vill bara säga till alla att jag är en annan person nu,och ja skriver för att jag ser att det kontot har skapat mycket problem och jag hoppas ni kan ge mig en chans.

Mvh anna
 

DeletedUser

Guest
Hej alla.
Jag har tagit över Cezar kontot, och jag vill bara säga till alla att jag är en annan person nu,och ja skriver för att jag ser att det kontot har skapat mycket problem och jag hoppas ni kan ge mig en chans.

Mvh anna

Välkommen in i spelet.

:)
 

cocacolagirl

Member
Reaktionspoäng
0
lyka till vi är båda två nya här på v10! :D vi kanske kan bli vänner o häjlpa varandra? söker upp dej på inne i gamet sen ikväll
 

DeletedUser

Guest
Tjenare, ja det kanske vi kan, men jag är inte direkt ny på tw :).
Dock så är jag under attack hela tiden, så det kmr säkert inte bli så långvarig tid för mig här :(..
 

cocacolagirl

Member
Reaktionspoäng
0
men du måset stå kvar med trupperna så dör deras!! sen om du får ett tåg du måste ninjaa det annars kanske dem tar in by

nää jag är ganska ny på på tw med men kan va braa o ha lite extra väner ibland :D
 

DeletedUser

Guest
aldrig att jag kmr börja om, jag ska försöka tills sista trupp står och lever ;O!
 

DeletedUser

Guest
Okej, ja glöden har jag ju alltid haft, så jag ger inte upp...
Och jag vet det också, men vi får se hur det går...

Btw, skriv till mig som du skulle då ;) ?
 

DeletedUser

Guest
Okej, ja glöden har jag ju alltid haft, så jag ger inte upp...
Och jag vet det också, men vi får se hur det går...

Btw, skriv till mig som du skulle då ;) ?

Tror det blir svårt för saam att höra av sig, då han blev bannad för ett tag sen, fast vem vet kanske han tagit över ett nytt konto igen :p saam = cocacolagirl

Kämpa på nu ;) och välkommen till V10.
 

DeletedUser

Guest
Okej då, det är jag som är cocacolagirl..:rolleyes:

Nej men ärligt talat allstå det är inte jag.. tycker dock hon är rolig :awsm:
 
Topp