Nwb går ut i krig mot dgröna

lolplop2

Member
Reaktionspoäng
0
crille011, hittar inte posten. Men varför skulle vi gå med i några massinvites sida? Det undrar jag verkligen :)

OnT
Trevligt med ett hederligt gangbang, frågan är om dGröna kommer klara sig :)? Hope so

Varsågod Zen:)

Gud va intressant detta krig skulle bli om WEED och Wizard skulle hoppa in på dGrönas sida och XYZ på fegisarnas sida:)

WW 3?

Mer OT: Ni visar verkligen er feghet, ni vågade inte stå upp för er och slåss mot dem innan kriget och sen när några andra förklarar krig hoppar ni med på tåget. Gud va jag hoppas att tåget får motorstopp.

Men visst ska jag säga att detta blir iktressant och följa, själv tror jag på dGröna trots deras underläge, hoppas att någon stam visar sig modig nog att gå med på dGrönas sido och inte sluta up på detta clowntåg.

Men kör hårt, må bäste stam vinna.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
crille011, hittar inte posten. Men varför skulle vi gå med i några massinvites sida? Det undrar jag verkligen :)

OnT
Trevligt med ett hederligt gangbang, frågan är om dGröna kommer klara sig :)? Hope so

Antar att dur med i ZYX? Nej jag skulle heller ikte velat det men jag drog ett intressant exempel:) ta det som en komplimang eftersom jag jämför er med WEED och Wizard tsm;)
 

DeletedUser

Guest

<3

Antar att dur med i ZYX? Nej jag skulle heller ikte velat det men jag drog ett intressant exempel:) ta det som en komplimang eftersom jag jämför er med WEED och Wizard tsm;)

Jag är grundare & ledare för XYZ, nej det var inte på det sättet du jämnförde oss. Du gjorde oss jämnlikar med massinvite stammar :) Stor skillnad :)

OnT
Vilken stam leker ut den andra? Några saftiga rapporter?
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp