Nukeskript - Spara ett visst antal av enheterna

Jokuram

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag har följande nukeskript:

javascript:coords='';var fakeLimit = false;var doc = (window.frames.length > 0) ? window.main.document: document;coords = coords.split(" ");var index = 0;var farmcookie = document.cookie.match("(^|;) ?fluffy_fake=([^;]*)(;|$)");if (farmcookie !== null) index = parseInt(farmcookie[2]);if (index == coords.length - 1) alert("last village");if (index >= coords.length) index = 0;var coord = coords[index].split("|");index++;cookie_date = new Date(2099, 11, 11);document.cookie = "fluffy_fake=" + index +"; expires=" + cookie_date.toGMTString ();doc.forms[0].x.value = coord[0];doc.forms[0].y.value = coord [1];doc.forms[0].x.focus();function getTroop(a){return parseInt (doc.units[a].parentNode.getElementsByTagName("a")[1].innerHTML.match(/\d+/), 10);} var scouts = getTroop("spy"); var spear = getTroop("spear"); var axe = getTroop ("axe"); var rams = getTroop("ram"); var light = getTroop("light");var cats = getTroop("catapult");var hc = getTroop("heavy");doc.forms[0].axe.value= axe; doc.forms[0].light.value= light; doc.forms[0].spy.value= spy; doc.forms[0].catapult.value= catapult; doc.forms[0].ram.value= ram; doc.forms[0].marcher.value= mounted; void (0);

Hur gör jag så att skriptet "sparar" ett visst antal av enheterna? Jag vill exempelvis att skriptet automatiskt fyller i alla yx och lk (vilket det nu också gör) som finns i byn, men "sparar" 50 spej och 10 mb som ska skickas vid ett senare tillfälle? Antar att det ska stå något i stil med "ram = -10" i skriptet, men var, och hur?
 
Topp