Nu var det dags

DeletedUser

Guest
Hejsan alla,

Som ni alla vet står vi framför en väldigt kall vinter därför måste vi hugga lite ved till alla på v12 och ja vi tar in så många skuggshuggare vi kan ta :) då träden blivit stora och läskiga.

Vi står mot rekord kall vinter säger ju experterna det ända jag vill är att träd ska huggas höger och vänster även lite uppåt och där neråt hihi ta tag i era yxor gå på skörd medans dom är trött haha

Hoppas det är Fler en vi som ser detta så go for it! vi är små nu men vi ska göra skada vi ska ödelägga dessa skogar som ligger på vår karta för det har kommit till min uppsyn att detta är inte snälla träd dessa träden äter små stammar som stora!

Inget val som sagt låt skogen ta över världen utan problem dom fortplanterar sig därför är dom hoppningsvist svaga nu så vi kan ta ner en del av dom tills nu kommer in när jag säger ni vet jag inte vilka de e dem som har mod till att försöka göra världen rolig!

Så en snabb död med lite chans att vinna eller bli upp äten av träd söligt smärtsamt! waaa ja jag vill ha en liten chans iallafall men VAD vill du?!

Ni som inte märkte jag fick in lite rekrytering här hehe vi tar alla från alla stammar till och med TYT haha men visa nu att ni inte ger upp:cool:


Mvh,
J4k0b "Rebllen"
 

DeletedUser

Guest
Vad var detta? En krigsförklaring eller ett värvningsbrev? Hahaha.....kul var det i alla fall. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
De e ju krig som gäller ^^ nej men hoppas detta ska vara öppningen till gangbang haha nej men ni kommer nog tycka de e skoj om fler stammar trycker till på fronter hihi annars vinner ni för lätt

jag kommer nog falla snabbt men kommer ta 1 by innan jag dör haha!
 

DeletedUser

Guest
liknar ett drag från TYT´s sida detta men,
Dock har jag för mig att J4k0b spelar i TOO eller spelade iallafall då han antagligen blivit kickad för sitt otroligt korkade handlande

uppdatrede mig dock lite nyss:


Stamnamn: Devastate Forests
Tag: DF.
Antal medlemmar: 2
Poäng av den 40 bästa spelarna: 66.299
Sammanlagda poäng: 66.299
Genomsnittliga poäng: 33.149
Rank: 36
Opponenter besegrade: 10.664 (153.)
Startsidan:
» Stamfil
Medlemmar
J4k0b 1 52.265 7
salcin 2 16.274 5

Beskrivning
Stammen är öppen för alla som vill och kan bidra i kriget mot TYT.

Om du har några frågor kontakta J4k0b eller salcin.

And cut some trees now and for ever


Inte många som vet detta men det var inge jägare som döda Bambis mamma det var TYT om ni älskar Bambi gör något åt saken!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Äsh de va länge sen :p dom ville inte leka med mig jue!

snart tar jag första byn XD
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
J4k0b, du är enbart en liten spammande pajas imo - förstör detta underbara forum på det viset genom spam och med påståenden helt i avsaknad utav substans och riktig grund, all heder till att du vill kriga emot TYT, men snälla - sluta spamma så fort minsta lilla sak händer.

Kollar man dina adlingar imponerar du inte heller, utav 6 adlingar är 3 stycken gråbyar..

By Poäng Tidigare Ägare Ny Ägare Datum/Tid
The Lumberjack Is Here (552|490) K45 2,440 robol [UA] J4k0b [TOO] 2010-09-25 19:15:58
The Lumberjack Is Here (550|498) K45 2,941 fresjo [-=KF=-] J4k0b [TOO] 2010-09-17 19:25:25
The Lumberjack Is Here (553|494) K45 2,031 Barbarby J4k0b [TOO] 2010-09-06 00:38:08
The Lumberjack Is Here (553|499) K45 2,188 Barbarby J4k0b [TOO] 2010-08-23 01:53:49
The Lumberjack Is Here (552|495) K45 2,078 Barbarby J4k0b [N.V] 2010-08-13 01:03:17

The Lumberjack Is Here (552|496) K45 2,062 falkenberglover2 [~TSE~] J4k0b 2010-08-03 13:16:25

Kriga i det tysta istället och försök imponera på slagfältet istället för att sitta här ute och spamma loss så fort minsta lilla sak händer, hur du nu lyckats få med dig ett x antal stammar i detta förstår jag inte heller, dock så är det föga överraskande att detta drag kommer såhär tätt inpå mergen, jag trodde ni i alla fall skulle planera ihop något emot TYT istället för att spelare ska leka martyrer/offerspelare, hur ni nu tänkt besegra TYT genom att köra en spelare i taget emot dem förstår jag inte logiken i, visst det är roligt men alltså ni klagar på att TYT är fega, gör något gemensamt istället då för att sitta och förlöjliga V12 på detta vis.

Vi ses kanske i V13 J4k0b ;)

//TGOW
 

DeletedUser

Guest
Inte många som vet detta men det var inge jägare som döda Bambis mamma det var TYT om ni älskar Bambi gör något åt saken!


Detta är det enda vettiga jag sett dig skriva.. Gör något åt saken istället för att sitta här och gola.. :rolleyes:
 
Topp