Nu räcker det

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Alla backstabbar, om priset blir det rätta.. Det är ungefär som att säga att du inte kan bli mutad, ALLA har sitt pris på ett eller annat sätt. Sluta smutsa ner forumet med dina kommentarer nu.

Det är dock inte sant sötnos, ni nicobois går ju för 5 pp direkt.
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Nu tycker jag att vi lugnar ner oss lite och låter Zlatan vara innan han blir ledsen.

Denna tråd handlar faktiskt om att Nico slutar på .se...
 

misslover

Member
Reaktionspoäng
0
ahh nico skall ha det ! han tacka nej till ett jobberbjudade så den jävla idioten skall ha det ;) skämt och sidp. kommer sakna dig , även på v23 men man kan inte alltid få så som man vill....
 
Reaktionspoäng
28
Förstår dig Nico, slutade själv för flera år sedan pga detta. men är som alla märker tillbaks. Så jag säger:
Vi syns på en värld nära oss!
För jag vet du kommer tillbaks. ;)
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
jag tror dock inte nico kommer tbax, han försvinner bara från .se, han finns på .net fortfarande ;)
 

DeletedUser

Guest
Okej, nu har jag rensat den här tråden brutalt. Det är en tack-och-hej tråd för de av er som missat detta. Vill ni hacka på varandra, kommentera varandras intellektuella förmågor, föreslå självmord eller annat lika trevligt så föreslår jag pm, skype eller varför inte röksignaler.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ingen mer smutskastning av något slag från någon sida. Jag har rensat brutalt.
Kram Pia
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Alltid nån admin som ska in o förstöra, sen när är smutskastning förbjuden? Trodde väl ändå dehär va OT tråden.

Berätta ju bara ren o skär fakta om nick & hur värdelös han va & hur ja skulle kötta ner han på v28.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
& För den delen så förväntar ja mig ett straff väntandes i min inkorg om ja nu gjort något fel, dels så ja kan bestrida det & dels så ja vet att de togs bort.

Skärpning nu pias, ingen särbehandling bara för de är din gulleplutt nick.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
henrik338 det här är en tack och hejdå tråd. Jag citerar Supernova: "Okej, nu har jag rensat den här tråden brutalt. Det är en tack-och-hej tråd för de av er som missat detta. Vill ni hacka på varandra, kommentera varandras intellektuella förmågor, föreslå självmord eller annat lika trevligt så föreslår jag pm, skype eller varför inte röksignaler."

Vill du så kan jag ge er straffpoäng för era inlägg men jag tror att ni båda två hellre vill att jag bara raderar. Jagg låser tråden så att vi slipper mer smutskastning åt något håll i denna hejdåtråden.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp