Nu du!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Gjorde en sign ganska snabbt. Gjorde den först stor och tydlig, men sen när jag läste att den inte skulle vara för tydlig så blurrade jag halva signen :)
Märkte också att du gillar "mitt namn" så det förekommer ganska ofta :)

33kyy41.png

hahhahaha :awsm::awsm::awsm:


Är det bara jag , eller påminner inte den enormt mycket om fågeln på kosovos flagga ?

22043650.JPG


Nej, varför tror du de :awsm: ??
 

DeletedUser

Guest
Är det bara jag , eller påminner inte den enormt mycket om fågeln på kosovos flagga ?

22043650.JPG

Vill inte vara petig, men det där är Albaniens flagga. Sedan att den används i Kosovo beror antagligen på att typ halva befolkningen i Kosovo är albaner. Anyway, jag gillar inte att du förkortade din deadline Grey, för jag tror att jag har nåt på G. Kommer dock krävas lite mer tid än fram till 20e för jag har en LÅÅÅÅÅÅNG väntelista.
 

DeletedUser

Guest
Vill inte vara petig, men det där är Albaniens flagga. Sedan att den används i Kosovo beror antagligen på att typ halva befolkningen i Kosovo är albaner. Anyway, jag gillar inte att du förkortade din deadline Grey, för jag tror att jag har nåt på G. Kommer dock krävas lite mer tid än fram till 20e för jag har en LÅÅÅÅÅÅNG väntelista.

Okej, gjorde nog bort mig lite där. Baserade det på vänner ifrån kosovo, som går runt med den som sin flagga, googlade även 'kosovo flag' & fick fram det där ^^ Är dock inte 100% säker, så det du säger kan mycket väl stämma ^^
 

DeletedUser

Guest
Har också vänner från Kosovo. De är dock Albaner, eller mer exakt Kosovoalbaner. Men är vi inte lite off topic nu fröken forumschef?
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
om ni är..... skärpning nu annars måste jag gå runt och dela ut varningar i onödan.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp