Nu du Tool

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tjollahopp... dax att ända vandringen för den menlöse TOOL nu... Kaxighet räcker bara så långt.. Lägg ned vapnen eller dö.... Du har segat dig fram länge nu men efter en Whiskey så ser jag allt klart... Du måste bort... Du och jag Tool.... GL... Må den bäste vinna ;)
 

DeletedUser

Guest
segat sig fram? Kaxighet??
Är det bara du mot tool så kan du ju fetglömma att det blir du som står kvar
 

DeletedUser

Guest
Bara jag mot kaxigheten... du kan få inkorporeras om du vill... ;)
 

DeletedUser

Guest
Väldigt vad stora ord vi slänger omkring oss idag.
Du kommer ju inte vara ensam om att anfalla mig men kör på, du har inget att hämta här heller.
 

DeletedUser

Guest
Chiggen... du om ngn borde veta att jag inte flytt från PRP... Jag som högaktar dig skarpt... du är en av mina absoluta favoriter.. grym lirare.... ouch ouch ouch... fan vad saker missuppfattats i DSALS ...spår :(
 

DeletedUser

Guest
om nu södertälje är seriös å ska lira 1v1 mot tool, å tool fortfarande lirar..
så var de kul att ha dig här söder :)

men rätt att gå ut med flaggan i topp och med buller å bong
 

DeletedUser

Guest
Äähh vadå.. en uppdeffad spelare som spelar allan... tror inte en sekund att han ens har lirat TW förr... men men får inget svar från denna filur så får väl lägga ned ambitionen tillsammans med Whiskeyglaset ... Han är ju för feg.... Admin du kan stänga tråden :cool:
 

DeletedUser

Guest
Chiggen... du om ngn borde veta att jag inte flytt från PRP... Jag som högaktar dig skarpt... du är en av mina absoluta favoriter.. grym lirare.... ouch ouch ouch... fan vad saker missuppfattats i DSALS ...spår :(

Fly och fly.
Du lämnade PRP under krigstid, eftersom du var ledare tycker jag det var jävligt dåligt mot medlemmarna i stammen.
En ledare lämnar inte, Thats It!

Det roliga är att du kommer ju att bli uppdeffad av 1X2 om det börjar gå sämre så du borde ta hem det ganska lätt.

Kom ihåg att fullfölja det du har påbörjat.
 

DeletedUser

Guest
Äähh vadå.. en uppdeffad spelare som spelar allan... tror inte en sekund att han ens har lirat TW förr... men men får inget svar från denna filur så får väl lägga ned ambitionen tillsammans med Whiskeyglaset ... Han är ju för feg.... Admin du kan stänga tråden :cool:

Hah, han spelade på v4 starten iaf :)
Solo där med, det är en spelare som förtjänar all respekt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp