Nu är KOTG det sista kvar!

DeletedUser

Guest
akademierna till KOTG 2 medelar här att vi lämnar KOTG 2!
pga dom har tappat kontakten med oss och sedan tycker jag även att det är som som har orsakat detta krig med Chaos!
Vill inte att min stam ska bli krossade av ett misstag som KOTG gjorde.
Så vi jobbar för fullt för att merga våra stammar och skapa en stam som har en LITEN möjlighet att klara sig kvar i denna värld.
Hoppas att ni inte tycker att vi är flyktingar men vi kommer att starta om på nytt och kommer inte att se Chaos som fiender så vill dom förklara krig mot denna nya unionen så får dom göra det men vi kommer inte att ha dom som fiender längre.

/antondahlback
 

DeletedUser

Guest
haha. vill bara säga att en stark stam behöver inte många iap och allianser... det räcker med 1 max 2 allianser och inte som du skrev till mig i pm om en förfrågan om iap eller allians...
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Hahahahaha detta var det bästa idag:)

Btw, Glad Midsommar:) Somna inte med nubben bara när farbror miffo kommer på besök;)
 

DeletedUser

Guest
haha. vill bara säga att en stark stam behöver inte många iap och allianser... det räcker med 1 max 2 allianser och inte som du skrev till mig i pm om en förfrågan om iap eller allians...

Vi är ingen stark stam!
Det är vi inte och det är bara att medge!
 

DeletedUser

Guest
Det är klart att vi vill bli en stark stam och det kommer vi att bli om ledarna i våra stammar får jobba lite ostört nu!
Vi kommer aldrig bli det om vi inte kan hitta någon form av vapenvila med Chaos.
Men än är inte deffen slut.
Ser ljust på framtiden:)
 

DeletedUser

Guest
Så länge ni finns på Chaos fiendelista så kommer jag fortsätta slakta er
 

DeletedUser

Guest
Så länge ni finns på Chaos fiendelista så kommer jag fortsätta slakta er

Jo det förstår jag!
Det kommer jag att tycka är ok!
sedan var detta inte något nytt jag vet att ni inte kommer att sluta förens vi är borta eller att vi sluter fred med varandra men det tror jag inte att vi kommer att göra tyrvärr!
 
Topp