Nu är det slut!

DeletedUser

Guest
Jag vill också passa på att ta tillfället i akt att tacka alla, vänner som fiender på V2.

Det har varit en sjuhelsikes resa, först var det slöspelande, sen total kalabalik, och sen har sista året varit helt dött. Därför vill jag framför allt tacka alla, både mina underbara TCO spelare, men även alla andra som fortsatt logga in och inte blivit barbarer under den långa tiden vi har väntat.

Tack SirBrobeck, för allt du lärt mig med ditt evil mastermind. Tack Beaver, du är och förblir en ledare vi andra bara kan drömma om att matcha. Tack ni andra i ledningen för TCO för att jag alltid fått bestämma och göra som jag ville (girlpower) ;) Och framför allt, tack till alla de fantastiska TCO spelarna utan vilka ingenting hade varit möjligt - ni är i en klass för sig själv när det gäller teamplay. Applåder till er!

Puss och kram på er alla, jag hoppas vi ses ute i etern! <3
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
En epok är till ända, denna är i den så kallade Värld 2.

Då det stora riket av TCO har fått den övriga allmänheten att ge mig sig, gudarna som att kallas med två ord Inne Games att acceptera deras världsherravälde, har fått sin vilja igenom att få Värld 2 till sin döds sucka, att gå under, att ingen någonsin mer ska kunna komma in där, det har blivit en ointagen fast mur, men vad försigår bakom denna mur? det är för evigt osagt, man vet bara att ingen kommer in, alla kommer ut, men ack så väl dem vart älskade, hatade och så stora att till och med gudarna gav sig, dessa TCO har verkligen fått en värld att gå under, kan dem få fler? det vet vi inte men vi vet att flera världar är på väg att gå under, av andra, större men även mindre så kallade stammar med sina så kallade medlemmar, eller enskilt spelare under olika namn, grattis TCO till en vinst som var er förtjänt, fast man personligen aldrig varit online på Värld 2.
 

DeletedUser

Guest
Även jag får passa på att gratta TCO som gammal V2 spelare, där vi hade våra tvister men även som eran moderator och admin.

Grattis.

//TC, ex member of DO.
 

marine

Member
Reaktionspoäng
0
Får även jag gratulera TCO till vinsten. Tajt lagspel har gjort att vinsten var välförtjänt och helt rättvis.
Passar även på att tacka alla fiender som allierade som gjorde min aktiva tid på V2 till ett kärt minne, speciellt tack till TKOTRT:s medlemmar som fick mig att känna mig som en del av något större och bättre.

Lev väl

Mvh marine
 
Topp