Nu är det slut!

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Nu är det som rubriken säger...slut.
Torkar en tår och önskar alla lycka till i forsättningen med allt ni företar er.




VI VANN!!!! :awsm:
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Tack för tiden TCO och alla andra inblandade!
Även jag torkar en tår...

Önskar er alla en god fortsättning! :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, då var det över. Blandade känslor.
Lättnad och glädje blandat med en liten klick sorg att det här kapitlet är över. Ni har varit grymma kära TCO-medlemmar.

Ha det bäst!

+ ett litet minitack till fiender som faktiskt försökt stoppa oss, utan er hade det inte varit roligt. ;)
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
Grattis TCO till vinsten. Håller ni en pokal som denna?
lemurien004.gif
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
jag måste vara knäpp...vi ska hämta ut vinsten hos supporten..hur då???

ni ska hämta den hos supportern det gjorde dom andra du trycker på support innan man började spela. Det står Hjälp/Wiki - Regler - Support - Spelledning - Speed - Forum - TW-Stats - Statistik - Shoppen - Chat
 

DeletedUser

Guest
Tack alla för en rolig tid och grattis till TCO!
Även om jag inte varit särskilt aktiv senaste året så har jag haft ett par byar i ett hörn av världen och iakttagit er. ;)
Det har varit skoj men allra roligast var givetvis tiden i RoS och K¤O¤L.

Men allt har sitt slut. Ha det bra och lycka till IRL. :)
 

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vill tacka ALLA som har lirat på V2 och speciellt spelarna i TCO, det har varit en stor ära för mig att få sitta med i ledningen.
Ni har skött er själva senaste året utan större incidenter från spelarna. Tyvärr har allt roligt ett slut.
"har man roligt så kommer prästfan och stör"

Mvh en väldigt stolt å sorgsen DM
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Tack och grattis till TCO.

Det har varit några roliga år, tyvärr var jag inte så aktiv sista tiden då jag var tvungen att låta IRL gå före.

Hoppas att vi ses i någon annan värld.
 

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
Vill också tacka ALLA på V2 speciellt till TCO,men jag måste nämna några spelare (som finns inte längre) som har hjälpt denna noob att klara sig till slut.

Tack boss154 för att du övertalat mig att börja spela,klabben, .Tiny., Klonak från RK1 ni har verkligen hjälpt mig mycket, Blixten från K#O#L en av dom få riktigt duktiga ledarna,tack också till alla mina fiender och vänner som jag haft kontakt med,och självklart stor tack till byggarebobb en spelare som varit tillsammans med mig från början det är riktigt ära att känna en sådan person (inte bara en spelare utan vän för livet)


ÄNNU EN GÅNG TACK TILL TCO OCH ALLA ANDRA
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag vill tacka alla v2 spelare, oavsett om ni spelade Sim City eller om ni krigade med/mot mig. Igår var det 3 år sedan jag gick med i TCO (som är den enda stammen jag spelat i på v2) och även om jag varit inaktiv det senaste halvåret (minst...) så kommer det kännas konstigt att inte kunna logga in och läsa forumet.



Och förlåt N3a. <3

14 Danney [TCO] 41,41 Mio.
15 n3apower [TCO] 41,16 Mio.


We are The Chosen Ones!


Edit: Heeeej Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Hur orkar ni :p

Jaha, då var denna runda slut, tack gode gud att man inte stannade till slutet :p

Men grattis TCO, fattar inte hur vissa av er orkar lägga ner så lång tid på detta och ha så pass stora mängder byar och ändå låta det fortflyta.

Men grattis igen, inte många gamla namn man känner igen från sin tid. Var en kul period.

MVH
En MYCKET gammal TCO:are
SilverLi
 

Commandos65

Member
Reaktionspoäng
2
Även jag vill tacka alla som gjort mitt TW-spelande på V2 till ett extremt nöje, vänner som fienden. :)

Vill tacka alla stammisar i TCO extra mycket för det har varit ett privilegium att få spela ihop med så duktiga killar och tjejer.
Att sitta i ledningen i en sådan här stam är som att spela ett självspelande piano. Alla drar sitt strå till stacken och alla ställer upp för varandra.

Även om Beaver "The orginal" inte varit med oss sista tiden vill jag ändå passa på att hylla även honom en del då han har stor del i grunden som lades för denna segern när världen stod och vägde och TCO inte ens var med i diskussionerna som slutsegrare.

Vill även tacka spelare som inte var med hela vägen in i mål pga olika anledningar tex, Klaben,vetaryn,Fiskpatte,jespher,rasse,Brobeck och många fler..

Sista 1 och 1/2 året har varit rena transportsträckan men innan dess hände det spännande saker hela tiden :p

Nu blir det en välbehövlig paus och det tackar frugan speciellt för :D ,Men sedan om gänget samlas igen blir det nog svårt att stå emot :thinking:

puss o kram från Cs65 (Oldie)
 
Senast ändrad:

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
alla från Värld 2 får komma med i min grupp :)

Hur var det att ha alla stamar som fiender i slutet? Ni tyckte väl ääh vi är ju sååå stora och ni är så små men jag tror ni som stam hadde roligt.
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
alla från Värld 2 får komma med i min grupp :)

Hur var det att ha alla stamar som fiender i slutet? Ni tyckte väl ääh vi är ju sååå stora och ni är så små men jag tror ni som stam hadde roligt.

Har inte haft ett enda seriöst anfall på mig på säkert 1 år
 
Topp