Norra kriget

DeletedUser

Guest
Med deschiffrera menar jag att sålla ut det vettiga i meddelandet från kaskadspyan av förolämpningar som av någon pubertal anledning vävdes in.

Ja det stämmer att vi har haft ett par inkommande från LaD den senaste tiden. Vi har dock vart i krig med LaD lite längre än så. Att det vart lugnt ett tag innebär inte att vi överger fronten mot LaD och satsar fullt ut på TKOTRT istället (vilket påverkar statistiken). Vi har fortfarande flera krig att klara av.

Sen förstår jag inte varför du tar upp statistik med KOL från 48 timmar bakåt, när du sitter och bedyrar att det är långvarig statistik det handlar om?

Anledningen till att jag skrev över huvudtaget var den (som jag uppfattade det) äckligt hånfulla tonen i ditt första meddelande. Jag ber om ursäkt om jag råkade träffa någon känslig ådra med mitt uttalande om riktig svenska, det var lite onödigt.

Angående din edit; Ja, jag tycker vi klarar oss väldigt bra. Jag är realist och förväntade mig inte att vi skulle sopa slätt i början av kriget.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha skönt att ha oss att skylla på va? För någon dag sedan lät det mer "Verkar som att MR klarar sig igenom detta, starkt!" :D Så med tanke på sådana uttalanden från flera personer, hur kan du se att det har påverkat statistiken drastiskt under en längre period? :rolleyes:

Det är väl bara att erkänna att TKOTRT inte är lika mycket av en massinvitande noobguild längre? De har sollat ut ordentligt med spelare och tror inte de är klara än. De vaskar guld helt enkelt, fast de har ju redan hittat pirlo så bättre blir det inte... :D



Vad då skylla på??
Ni gjorde en offensiv mot MR vilket jag menade i mitt inlägg, sen så får du gärna leta upp "mitt" inlägg där jag säger att MR klarar sig.
 

DeletedUser

Guest
Va? Förstår faktiskt inte ett skit av detta. Hur går det ihop? Vad menar du? Vad vill du få fram av detta?

Klart att vi ligger i krig med MR. Vi har aldrig legat i krig mot KOL däremot.

Edit: Jag menar, att vi ligger i krig med KOL (eller inte) påverkar väl inte MR's krig?
MR ligger inte heller i krig med KOL, de har ungefär likadan relation till dem som TKOTRT har. Så om det är så du menar så är det jämt.

Men detta du nyss skrivit kan jämföras med att skriva "Men sen så ligger MR fortfarande i krig med TKOTRT medans DO inte ligger i krig med MR." Heeeelt fucked up.


Det påverkar väl ganska mycket om KOL skulle ligga i krig mot er med tanke på att MR då inte behöver oroa sig så jätte mycket mer för anfall från er då ni förmörmodligen skulle ha fullt upp med KOL.

Då kan de istället koncentrera sig på LaD, The13+ mm och deras statestik skulle se bättre ut:)
 

DeletedUser

Guest
både fintarn o spoch behöver nog tat lite lugnt, varför gapa på varandra när vi har det så underbart kul o trevligt ihop :)

ni har en offensiv vi tappar byar, big deal vi har tappat byar så länge under hårda strider att vi inte ser så allvarligt på det, vi blir bara mer taggade att ta tillbaka och slakta ännu mera :)

Jag ville bara säga en sak här. Ingen i LaD har mer än 30 inkommande efter att våran offensiv börjat så det verkar ju inte bli så mkt motstånd tebax :D
 

DeletedUser

Guest
Det påverkar väl ganska mycket om KOL skulle ligga i krig mot er med tanke på att MR då inte behöver oroa sig så jätte mycket mer för anfall från er då ni förmörmodligen skulle ha fullt upp med KOL.

Då kan de istället koncentrera sig på LaD, The13+ mm och deras statestik skulle se bättre ut:)

Så du menar att MR förlorar mot TKOTRT pga att KOL INTE anfaller oss tillräckligt mycket? :p
Då kan jag kontra och säga att vi inte plockar mer av MR pga att KOL inte anfaller MR tillräckligt mycket. Det är alltså helt och hållet KOLs fel till att TKOTRT inte erövrar mer.
Kan man verkligen tänka så?

Även om KOL hade legat i krig mot oss tror jag inte att någon stam kunde ge den andra sååå mycket problem då vi ligger ganska långt ifrån varandra.
 

DeletedUser

Guest
Jag ville bara säga en sak här. Ingen i LaD har mer än 30 inkommande efter att våran offensiv börjat så det verkar ju inte bli så mkt motstånd tebax :D

Antagligen DO som anföll dem för att mitt inlägg inte skulle vara så fucked up, de har alltså fullt upp med dem. :rolleyes:
 
Topp