noobling av byar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
om person A skickar en adelsman tillräckligt många gånger för att få ner lojaliteten till 5, och sedan kommer en annan lycklig person (B) med en adelsman, kommer då person B få byn direkt, eller måste varje enskild person "göra 100 skada mot byns lojalitet" för att erövra den?
 

DeletedUser

Guest
med andra ord, (om man får hjälp,) är det möjligt att erövra en by med en enda attack?
 

Arasario

New Member
Reaktionspoäng
0
man kan få hjälp ja, detta kan du se om du har fått en nobel på dig så står det till höger hur mycket lojalitet du har kvar, du kan även bli noblade direkt när du har tagit en by för lojaliteten måste ladda upp där med
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Det kvittar vem som tar ner lojaliteten, har någon annan plockat ner den till 5 och jag anfaller den men en av mina nobles så blir byn min.

Efter att jag sedan har noblat byn så hamnar lojaliteten på 25 för att sedan öka med ett steg per timme tills den är återställd till 100.
 

DeletedUser

Guest
allt för att göra dig nöjd:)

Kanske en dum fråga i sammanhanget, men vad krävs av anfallet för att en nobling ska lyckas? räcker det med att nobelmannen överlever? Vad händer om han dör attacken? men andra delar av trupperna överlever?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp