Nomineringar

DeletedUser

Guest
AHhaha, oj citerade fel. Skulle ta den där spelaren med ett z:a Zethoren eller något. Sorry :)
 

DeletedUser

Guest
Merlatin Ringer de några klockor de står ju inte i min baner eller nått :p
 

BajarN

Member
Reaktionspoäng
0
Bästa defensiva Färdigheter - 1: Atoubish 2: Ferret The Queen
Bästa Offensiva Färdigheter - 1: Merlatin (köttar som fan iallafall ^_^) 2: Lakozz
Bästa Taktiska Färdigheter - 1: Ferret The Queen 2:
Bästa ledarskaps Färdigheter - 1: Ferret The Queen 2: Jeppejeppelito <3
Bästa OB Ranking - 1: Merlatin 2: Atoubish
Bästa Co-Spelare - 1: j4k0b 2: ....
 

DeletedUser

Guest
Merlatin, kan klargöra att du köttar, men förstår fortfarande inte svårigheten med att rensa mig?
Det klingar fel i mina öron när en spelare med (dåvarande) 600k har väldigt svårt att adla en spelare med 3k :confused:

Annars får jag väl ta och göra en nominering jag med

Bästa defensiva Färdigheter - 1: Atoubish, släng en blick på OB-F och du fattar varför 2: Ferret The Queen, har genomfört rundan med bravur bra jobbat :)
Bästa Offensiva Färdigheter - 1: Fetglenn finns det ens någon som kan komma upp till din nivå? 2: Merlatin, antar att jag får nominera dig med tanke på din bestämdhet och envishet när det gäller att rensa byar
Bästa Taktiska Färdigheter - 1:Bushdoctor, gillar dina räder när det gäller att plocka byar, plötsligt händer det! 2: Fetglenn, skulle vara borta utan hans enastående taktik
Bästa ledarskaps Färdigheter - Då jag kört solo under hela classic kan jag inte svara på detta
Bästa OB Ranking - 1: Fetglenn, i en klass för sig 2: Tar Valon, vass kombination på OB-A och OB-F
Bästa Co-Spelare - 1: Snelakattenklappar, ser detta som självklart 2: Fetglenn, en komplett kombination som skulle kunna ta hem både det ena och det andra!
 

karbyskolan1

Member
Reaktionspoäng
0
Bästa defensiva Färdigheter - 1: Atoubish 2: Ferret The Queen
Bästa Offensiva Färdigheter - 1: Merlatin (köttar som fan iallafall ) 2: Bajarn
Bästa Taktiska Färdigheter - 1: Ferret The Queen 2: Jeppejeppelito <3
Bästa ledarskaps Färdigheter - 1: Jeppejeppelito <3 :2 ferret the queen
Bästa Co-Spelare - 1: j4k0b 2: ....
 

DeletedUser

Guest
Bästa deffensiva: 1. BajarN :awsm: 2. Ferret the queen :)
Bästa offensiva: 1. Merlatin (köttarN<3) 2. fetglenn
Bästa taktiska: 1. Ferret the queen 2. Jeppe99 <3
Bästa ledarskap: 1. jeppejeppelito </3
2. Ferret the queen

Bästa co-spelare: J4kob 2. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Jag kan ge svar på båda era frågor.

Att jag failade berodde på två saker jag använde bara två byar samt att en liten incident (krig mot KAFFE och =bros=)
Och att jag från början försökte var för att jag bara ville ha en lite by till men inte orkade lägga några resurser på de :p
 
Topp